سه ماهه عقد کردم قبلش نامزدم گفته بود دوستم داره و خودش منو انتخاب کرده، اما تو این دوران اصلا محبتی بهم نکرده حتی 3 - 4  شبی هم که کنار هم بودیم نتونستیم همو ارضا کنیم حتی یبارم نگفته دوسم داره بعد از عقد.

از طرفی خیلی مسئولیت پذیره از نظر مالی برام کم نمیذاره هر روز در حد پنج دقیقه تلفن میزنه پیامک اصلا، بیرونم اصلا نمیریم تنها هم نمیشیم جز وقت خواب،

 حالا مشکل اصلیم : دو سه روز پیش گفت نمیخواسته ازدواج کنه و به اصرار خانوادش بوده ، فامیلیم، حالا دلیل رفتار سردشو میفهمم، میفهمم خیلی دوستم نداره دلم خیلی شکست نمیدونم چکار کنم، نمیدونم دیگه چطوری باهاش رفتار کنم چطور کنارش باشم، نمیخوام طلاق بگیرم. 

شما بگید با مردی که دوستت نداره باید چطوری برخورد کنی؟!


بیشتر بخوانید ...

برنامه ریزی شوهرم به هم خورده، احساس می کنم منو مقصر میدونه

شوهرم منو دوست نداره که همش سرش توی گوشیه

نشانه های دوست داشتن خانم ها توسط شوهرشون

از کجا بفهمم شوهرم زندگی با من رو دوست داره یا نه ؟

چکار کنم شوهرم رو مثل قبل دوست داشته باشم؟

دوست دارم بدونم روش درست رفتار با شوهر چطوریه؟

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

نگرانم نتونم شوهرم رو در دوران عقد راضی نگه دارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه) روابط عاطفی زن و شوهرها (۸۱ مطلب مشابه)