سلام

یه سوالی داشتم و اونم اینکه جدیدا البته جدیدا هم نه، شاید من به تازگی باهاش برخورد کرده باشم و چند سالی باشه که این مساله باشه. تازگی ها دیدم عده ای از آقایون مجرد (حالا همکار یا آشنا یا همکلاسی و بعضا فامیل) معدود آقایونی هستن و نه خیلی ها که توی پیج شون عکس هایی میذارن همیشه هم نه، بلکه هر از گاهی. این عکس ها موضوعش اینطوریه که یه جوری هاله روش کشیدن یا به قول معروف حالت شطرنجی شده داره. 

تصویر خودشون هست در کنار یه دختری که مثلا دختره رو بوس کردن یا این جور حالتی هست بین شون که مثلا این عشقمه یا دوست دخترمه دارم بوسش میکنم و باهاش رابطه عاشقانه ای در این لحظه بین مون هست و این حرف ها. 

گوشه ی پیج شون هم کنار اون پست یه شعر عاشقانه ای هم نوشتن با این موضوع که چه روز خوشی بود و چقدر خوش گذشت و این ها. دختره که مشخص نیست و ما نمیتونیم بفهمیم کیه ولی خوب پسره رو که از قبل دیدیم میدونیم خودشه و یه دختری هم کنارش نشسته و توی یه همچین حالتی هستن.

میخوام بفهمم همچین چیزی شماها هم تا حالا دیدین؟ واقعا که چی؟ با چه قصدی و هدف چیه؟ مثلا پسره ی مجرد برای چی باید خودش رو با دختری این طور نشون بده توی پیجش و جالب اینجاست که مثلا دوستان مشترک یا همکاران یا فامیل های نزدیک جوون هاشون اون عکس رو لایک هم کردن. یعنی میخواد بگه الان با فلان دوست دخترم فلان جا نشستم بوسیدمش؟ که چی؟ بعدم یکی نیستن اون دخترها و چند باری با دخترهای مختلفی دیدم عکس گذاشتن. در یک مورد از اون پسرهای آشنا که میگم. 

خوب بعد این پسر با خودش نمیگه شاید فردا روزی بخوام برم خواستگاری یه دختر آشنایی و زشته که این طور مدرکی از خودم دست اونا باشه؟ یا مثلا دختری که با این دوسته نمیگه چرا عکسم رو حالا هر چند نامشخص و شطرنجی شده گذاشتی توی چنین حالت خیلی نزدیکی به هم؟

 اگه تجربه ای دارید به ما هم انتقال بدید. 

ممنون


مرتبط:

زئوس تایپ ها، رابطه عشق و قدرت

روش کسب شناخت قبل از ازدواج

هدف دختران از تمجید، تایید و علاقه به سلبریتی های مرد چیه ؟

شخصیت شناسی انواع مردان

نقش شناخت از خود و طرف مقابل در داشتن یک رابطه موفق

ویژگی های افسردگی در مردان

ویژگی های کاملا مردانه

ذات واقعی مردان چگونه است؟

واکنش مورد علاقه مردان موقع درد و دل کردن

سه سوال در مورد نیاز عاطفی مردان


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتار شناسی پسران (۹۹ مطلب مشابه)