سلام

من یک خواستگار خوب دارم که 28 ساله و دانشجوی دکترا هست. ما در دانشگاه آشنا شدیم. یعنی حدود یکسالی میشه که احساس میکردم به من علاقه منده. اما جلو نمی اومد. گاهی هم خیلی بی توجه میشد.

خلاصه بعد از یکسال به خواستگاریم اومد. قضیه اش اینطور شد که از نظر مالی وضعیت من ازش بهتره. حالا به گفته بقیه یکمم خوشگلم خیرسرم... یکبار توی کلاس استاد سوالی در مورد ارزش پول در ازدواج ازمون پرسید منم نظر واقعی ام را گفتم که به خاطر پول نداشتن پسری را رد نمی کنم ولی توی بقیه صفات میذارمش زیر ذره بین...

دو هفته نگذشت که این آقا پسر اومد خواستگاریم... منم که عاشقش بودم و از خوشحالی در آسمون سیر میکردم . تا اینکه توی صحبت هامون بهش گفتم اولین بار کی ازم خوشت اومد؟ گفت یکسال پیش ... گفتم خوب چرا نیومدی جلو؟؟؟ گفت می دونستم که هم سطح نیستیم. وضع مالیت بهتر بود و به خاطر ظاهر و اینا خواستگارهای بهتری از من گیرت می اومد ولی وقتی اون حرف را  به استاد زدی دیگه دلو به دریا زدم . 

بچه ها تا اینجاش خوب بود... اما بقیه اش

گفت من می خوام صادق باشم . تا حالا دوست دختر و اینها نداشتم. همش خواستگاری و با اطلاع خانواده بوده ( واسه منم اول به خانواده اطلاع داد ). بعدش چند تا مورد را هم تعریف کرد به این خاطر که مثلا اینطوری به من معرفی کردن و چرا به ازدواج ختم نشد...

آدم مذهبی و به شدت پایبند اخلاقه اما نمی دونم چرا این صداقت داره منو دیوونه می کنه. مخصوصا اینکه گفت توی این یکسال هم خواستگاری رفتم. و گفت هر وقت شما را میدیم حالم یه جوری می شد اما می دونستم در حد و اندازه شما نیستم ... به همین خاطر جلو نیومدم.

به نظرم دلیلش بد نبود. آدم صاف و صادقی هم هست. ولی نمی تونم  دلیلشو هضم کنم. یعنی از نظر احساسی داغونم... چیکار کنم؟؟؟ همش میگم اون دخترها چه شکلی بودن، من بهتر هستم یا اونا؟ منو مقایسه نمی کنه؟  بدبختی اینه که عاشقشم هستم. دلم میخواد اون دخترهایی که رفته خواستگاریشون از رو زمین محو کنم. هیچی دیگه کاملا خل شدم . تا حالا با هیچ پسریم نبودم.

میشه یه چیز بگین عقلم بیاد سرجاش!!!! کار خواستگارم درست بوده؟ دلیلش منطقیه؟ صداقتش خوب بوده یا بد؟


مرتبط:

حد و مرز صداقت قبل از ازدواج

در خواستگاری دروغ گفتن نشانه ی نداشتن صداقت هستش ؟

شروع زندگی با دختری که صداقت نداره عاقلانه است ؟

در مورد بیماریم( اختلال دو قطبی) ، چقدر باید صداقت داشته باشم ؟

چرا بعضی ها برای صداقت احترام قائل نیستند ؟

دروغگویی بعضی از دختران دوست پسر دار به خواستگار

چطوری در جلسه خواستگاری، بدون دروغ دل طرف رو بدست بیارم ؟

دروغ هنگام تحقیق در خواستگاری

خواهشا در جلسه خواستگاری راستش رو بگید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)