سلام 

به نظرتون چه طور میشه فهمید یه پسر احساساتی هست یا نه؟، من دختر خیلی احساساتی هستم دوس دارم طرف مقابلمم هم احساساتی باشه.


مرتبط:

پسر مورد علاقه م ازم می خواد بعد از ازدواج هم مادرش باشم هم همسرش

مامان بازی برای شوهر ممنوع !

احساس آقایون در قبال شنیدن عبارات محبت آمیز

یه دختر احساساتی و عاطفی برای آقایون جذابیت داره یا نه ؟

واقعا دخترها فکر میکنن پسر احساس نداره؟

آقایون ، شما رو به خدا بعد از ازدواج هم با احساس باشید

احساس می کنم خواستگارم در ابراز احساسات ضعیف هستند

برای ازدواج با پسری 30 ساله و احساساتی آشنا شدم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)