به نام خدا

سوالی ذهنم رو مشغول کرده که چون مردا رو خوب نمیشناسم تصمیم گرفتم از اقایون بپرسم . میخوام بدونم از نگاه شما یه دختر احساساتی و عاطفی و مهربون جذابیت داره یانه .

مثلا دختری که ساده و فوق العاده مهربون باشه . تو تنهاییش گریه میکنه ( معتقدم اینطوری قلب آدم پاک میشه و میتونیم آدما رو راحت ببخشیم ) بعضیا کلا با گریه مخالفن .

دختری که دنبال بهانه برای بخشیدن و محبت کردن باشه حتی با آدمای بد جنس خوب رفتار کنه . وقتی دعوام میکنن مخصوصا مردا میترسم یا حتی فقط وقتی جدیت رو توی چهره شون ببینم اگه خیلی شدید باشه گریه میکنم(تنها جایی که ممکنه بی اختیار گریم بگیره همینجاست ) اگه ملایم باشه نه.
همه ی عواطفم توی چهرم مشخصه یعنی نمیتونم ذره ای ناراحتی خودمو یا خوشحالی خودمو پنهان کنم . به طبیعت خیلی علاقه دارم . عاشق گل ام . روحیه ی هنری دارم به خصوص نقاشی .

البته قصد ندارم عوض بشم یا چیزی رو توی شخصیتم تغییر بدم فقط میخوام بدونم با این ویژگی ها با چجور مردی جور میشم .

فقط میدونم عاشق مردایی ام که قدرت درک بالایی دارن همونایی که وقتی به چهره ی آدم نگاه میکنن میدونن اون شخص چه احساسی داره. مردایی که منطقی هستن و آروم .(عصبانیت ندارن و نیازی ندارن برای به کرسی نشوندن حرفشون جدیت به خرج بدن)

ممنون از نظراتتون .


مرتبط با ویژگی های جذابیت دهنده به خانم ها:

فلان دختر جذابه یعنی چی؟

چه فرقی بین دختر خوشگل و دختر جذاب هست؟

دختر جوان و زیبایی هستم ولی صفت جذابیت رو ندارم

یه خانم محجبه بدون آرایش هیچ جذابیت جنسی نداره؟

بیایید جذاب باشیم

در انتخاب همسر به دنبال جذابیت باشید

چه چیزی دختران رو جذاب نشون میده؟

چطوری جذاب باشم که خواستگار جذب کنم؟

دخترهایی که سابقه دوستی دارند جذاب تر هستند؟!

راه های جذاب شدن دختران

به همدیگه توی جذاب تر شدن مون کمک کنیم

بیرون بودن موهای جلوی سر خانمها، باعث جذابیت شون میشه؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)