اى اقایونى که اینهمه عاشق پیشه اید ؛ اى اقایونى که در حسرت رسیدن به یه دختر و همسر مورد علاقتون میسوزید و میسازید ؛ اى اقایونى که الان اینهمه با احساسید تو رو خدا این احساساتتون رو بعد ازدواج هم بروز بدید ، بعد ازدواج بهانه گیر نباشید ، سر هر چیزى دل زنتون رو نشکنید همیشه به یاد روزاى تنهاییتون باشید و سر حرفتون بمونید؛

شوهر منم یکى مثل شماها بود عاشق پیشه و از اونایی که با اهنگاى مختاباد و ... به یاد عشق ایندش شبا قبل از خواب اشک میریخته تا اینکه یه دوست مشترک ما رو بهم معرفى کرد و تو سن پایین ازدواج کردیم بماند که ماهها رفتن و اومدن تا منو خانوادم راضى شدیم اوایلش رو ابرا بودیم کلى نذر و نیاز کرده بود که من بهش جواب مثبت بدم اما حتى یکى از نذراش رو هم ادا نکرد ، ٤ سال اول زندگیمون نسبتا همه چى خوب بود اما بعد به دنیا بچمون شد یه ادم دیگه الانم خیلى دوسم داره اما اصلا مثل اولا نیست بهونه گیر و کم حوصله شده ، در طول روز شاید تا شب که از سرکار بیاد ٥ دقیقه هم تلفنى صحبت نمیکنیم ، شبا وقتى میخوایم بخوابیم سریع پشتش رو به من میکنه و میگه شب بخیر ، برادر من شوهر منم یه زمانى بالش همدم تنهایهاش بوده اما حالا دیکه به من که یه موجود زنده در کنارشم کم اعتناست ، کاش انسان اینهمه فراموش کار نبود


مرتبط:

پسر مورد علاقه م ازم می خواد بعد از ازدواج هم مادرش باشم هم همسرش

مامان بازی برای شوهر ممنوع !

چطوری میشه فهمید یه پسر احساساتی هست یا نه ؟

احساس آقایون در قبال شنیدن عبارات محبت آمیز

یه دختر احساساتی و عاطفی برای آقایون جذابیت داره یا نه ؟

واقعا دخترها فکر میکنن پسر احساس نداره؟

احساس می کنم خواستگارم در ابراز احساسات ضعیف هستند

برای ازدواج با پسری 30 ساله و احساساتی آشنا شدم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)