سلام به همه خانواده برتری‌ها!

دختری هستم ۲۴ ساله، دو ماه هست با پسری ۲۵ ساله که به قصد ازدواج داریم آشنا میشیم. این آقا تقریبا با تمام معیارهای من همخونی دارن به جز اینکه از لحاظ مالی خانوادشون پایین‌تر از خانواده ما هستن ولی به خاطر نکات مثبت دیگه شون من رو این مورد چشم پوشی کردم. 

اخیرا مسئله دیگه ای رو متوجه شدم که میخوام نظر شما دوستان رو هم بدونم... ایشون خیلی احساساتی هستن! به طوری که گاهی وقت ها که ناراحت میشن انتظار دارن من به قولی نازشون رو بکشم و اصرار کنم تا علت ناراحتی شون رو بگن، همچنین احساس میکنم خیلی زودرنج هستند و کلا همیشه انتظار دارن که با محبت باهاشون صحبت بشه.‌

من بروز احساسات دارم نسبت بهشون ولی بازم ایشون همش شاکیه که احساسات من کمه و چندین بار سر این موضوع بحث مون شده و مستقیما به من گفتن که احساس نداری!! تست شخصیت شناسی که دادیم ایشون احساسی بودن و من فکری... و این تست باعث شد من بدتر گیج بشم که شاید واقعا ایراد از منه که بروز احساساتم به اندازه کافی نیست....

یه بار مابین بحث اشاره کردن که به دلیل اینکه از جانب مادرشون به اندازه کافی محبت ندیدن انقدر تشنه محبت هستن. اخیرا مسقیما ازم خواستن که بعد ازدواج هم براشون مادر باشم هم همسر! این حرف هاشون واقعا خیلی نگرانم میکنه...به نظرتون این موضوع چقدر میتونه مشکل‌ ساز باشه؟ 

دوستان اگه تجربه و نظری در این رابطه دارن خوشحال میشم به اشتراک بذارن


مرتبط:

مامان بازی برای شوهر ممنوع !

چطوری میشه فهمید یه پسر احساساتی هست یا نه ؟

احساس آقایون در قبال شنیدن عبارات محبت آمیز

یه دختر احساساتی و عاطفی برای آقایون جذابیت داره یا نه ؟

واقعا دخترها فکر میکنن پسر احساس نداره؟

آقایون ، شما رو به خدا بعد از ازدواج هم با احساس باشید

احساس می کنم خواستگارم در ابراز احساسات ضعیف هستند

برای ازدواج با پسری 30 ساله و احساساتی آشنا شدم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)