با سلام و احترام به همه دوستان
من 32 سال سن دارم از 18 سالگی بخاطر دانشگاه سربازی و کار از خانواده دور بودم بخاطر اینکه تو زندگی با همسرم اینده ام مستقل باشم و روی پای خودم بایستم و محتاج هیچ کس حتی خانواده ام نباشم تا الان برای ازدواج صبر کردم و پس انداز کردم تا تونستم خونه و ماشین بخرم
تو این مدت بخاطر حکم خدا با هیچ دختری دوست نبودم و حتی دستم به دختری نخورده فشار جنسی اوایل اذیتم میکرد ولی بکمک خدا خودم را کنترل کردم و الان تقریبا فشار خاصی را تحمل نمیکنم
از سال 93 بفکر ازدواج افتادم . تو معیار هام چهره و زیبایی و اندام در مراحل اخر قرار داشت و ملاک اصلی من اخلاق پاکی دینداری و صداقت و خانواده خوب بود مخصوصا صداقت که خیلی خیلی برام مهم بود
بصورتی که اطرافیانم در مورد ملاک نبودن  زیبایی برای من تعجب میکردن و میگفتن ملاک اولت باید زیبایی باشه ولی من قبول نمیکردم
از اونجایی که خواهر ندارم و با هیچ دختری هم دوست نبودم تو خواستگاری زود جذب دختر  میشدم

سومین جایی که رفتیم خواستگاری دختری بود که پدرش فوت شده بود و از نظر زیبایی کمتر از متوسط بود و لاغر ، ولی تو صحبت احساس کردم  دختره سالم و پاکی هست و خانواده شان از نظر فرهنگی نزدیک به خانواده من هستن ، برای همین جذبش شدم و اونم که پدرش فوت شده بود و برادری نداشت  شدیدا بمن وابسته شد و تو تعطیلات نوروز 94  عقد کردیم
من چون خودم ادم صادق و بی شیله پیله ای هستم فکر میکردم طرفه مقابلم هم همینطور هست متاسفانه در روز عقد مادر زنم مهریه ای که قبلا تو بله برون تعیین شده بود را عوض کرد و من هم با سادگی قبول کردم  از انروز به بعد متوجه چند دروغ دیگه و یک پنهان کاری در مورد سلامت بدنی همسرم میشه || مشکله پوستی || شدم بطوریکه دیگه چندان اعتمادی بهشون ندارم  .
حتی وقتی ازشون پرسیدم که چرا از اول نگفتید ازم طلبکار هم شدن که چیزی نبوده که بخواهیم بگیم در صورتی که اگر من جای اونها بودم حتما  حتما  به طرفه مقابلم از قبل از عقد میگفتم .

اونا جواب صداقت منو با فریب و دروغ و پنهانکاری دادن . با اینکه متوجه شدم بزرگ ترین ملاک من برای ازدواج را ندارن ولی با این وجود دلم راضی به طلاق دادن نمیشه و با خودم میگم گناه دارن .
از طرفی قراره تا یک ماه دیگه عروسی بگیریم  بنظرتان چکار کنم که هم بهشون ظلم نکرده باشم و هم جواب فریبکاری و دروغگویی اونها را داده باشم؟
بنظر شما زیر یک سقف رفتن با همچین کسی عاقلانه هست و بعدا پشیمان نمیشم؟ چون درمورد چهره و اندام و زیبایی کوتاه امدم ولی عدم صداقت برام سخته


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
طلاق در دوران عقد (۳۵ مطلب مشابه)