سلام

من 17 سالمه، به تازگی از آقای دکتری که تا حالا فقط دو بار رفتم پیشش خوشم اومده. قیافه ش واسه م به شدت آشناست، اما نمیدونم کجا دیدمش، ولی حس میکنم قبلا حتی باهاش حرف میزدم در صورتی که اصلا نمیشناسمش، اما واسم خیلی آشناست.

حرکاتش، حرف زدنش انگار قبلا یه عمر باهاش زندگی کردم. بار اول خیلی ازش خوشم اومد و بار دوم بعد از انجام آزمایشاتم که خواستم برم پیشش واسه دیدنش لحظه شماری میکردم نمیدونم چرا؟ حتی قیافه خاصی هم نداره حتی پزشک بودنش هم واسم مهم نیست اما واقعا نمیدونم چرا این حس رو بهش دارم.

شاید بگید مال سنمه ولی تا حالا این حس رو نداشتم، اینجور که حس میکنم من قبلا با این آقا زندگی کردم. ایشون از تهران به شهر ما میان. من حتی نمیدونم ایشون مجرده یا متاهل، اما سنش بالاست، خب به هر حال متخصصه و حداقل 33 سالشه.

نمیدونم چکار کنم، روز و شبم داره با فکر کردن بهش سپری میشه. از طرفی من کلا از مردهای بالای سی سال پخته خوشم میاد، برعکس هم سن و سال های خودم، حالا نمیدونم چکار کنم؟

خواهش میکنم راه حل بدید که یه جور بفهمم زن داره یا نه و راه حل بدید که بتونم دوباره ببینمش، چون از قرار معلوم دیگه نمیبینمش.

تو رو خدا راه حلاتونو بگید.


مرتبط با اختلاف سن در ازدواج:

چرا تفاوت سنی در ازدواج لازمه ؟

اختلاف سن در ازدواج چقدر اهمیت دارد؟

تجربیات شخصی متاهلین در بحث اختلاف سن در ازدواج

اهمیت اختلاف سن در ازدواج

کمی نگران 11 سال اختلاف سنی مون هستیم

ادامه رابطه با وجود داشتن اختلاف سنی و طرز فکر به صلاحه ؟

به هم زدن قرار ازدواج به خاطر اختلاف سنی کم

آیا 9 سال اختلاف سن مشکل ساز میشه ؟

با وجود اختلاف سنی زیاد ، به خواستگارم دلبسته شدم

یا وجود اختلاف سنی , اعتقادی و تحصیلی میشه ازدواج موفق داشت

سوال در مورد اختلاف سن زیاد در ازدواج

10 سال پیش عاشق مردی با اختلاف سنی 20 سال شدم

اختلاف سنی 10 سال از نظر جنسی میتونه مشکل ساز باشه ؟

آیا 8 سال اختلاف سنی باعث عدم درک متقابل نمیشه؟

اختلاف سنی 10 سال می تونه مشکل ساز باشه؟

ازدواج با 11 سال اختلاف سن کار درستیه ؟

اختلاف سنی زیاد میتونه یکی از دلایل عدم تفاهم باشه؟


مرتبط با عشق یک طرفه :

نمی دونم چطور به پسر مورد علاقم بفهمونم که عاشقشم

فقط می خوام بدونه که عاشقش هستم، می دونم بهش نمیرسم

چرا عاشق یه نفر شدم که میدونستم هم کفو من نیست

به صورت یک طرفه عاشق پسرهای جذاب میشم اما ...

به صورت یک طرفه عاشق یه مدل شدم

اگه قرار نبود بهش برسم، پس چرا عاشقش شدم؟

خیلی سخته آدم عاشق کسی باشه و نتونه اقدامی بکنه

عاشق یکی از زن های بازیگر سینمای ایران شدم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) اختلاف سن در ازدواج (۴۴ مطلب مشابه) عشق یک طرفه (۴۴ مطلب مشابه)