سلام

من یه پسر 20 ساله م، گاهی اوقات که با دوستان در مورد ازدواج و این موارد صحبت میکنیم ( سنم کمه و پختگی لازم رو ندارم و میدونم برای این صحبت ها زوده و زندگی خیلی پیچیده تر از این مسائل هست ) بیشتر اوقات با عقیده و طرز فکر من مخالفن و میگن که این جوری که تو میگی اشتباهه.

مثلا در مورد خانه داری افت میدونن که در مسائل خانه کار کنن میگن مرد هم مگه ظرف میشوره یا ... خب چرا نشوره چه عیبی داره مگه ؟ یا چه عیبی داره مثلا خونه رو جارو بکشه و کمک بکنه به زنش در مواقع بیکاری اما میگن ، دوستام میگن نه بعضی آقایون فکر میکنن زن وقتی بگیرن یعنی خدمت کار برای خونه شون گرفتن ، اگر زن شغلی نداشته باشه خب لطف میکنه یه غذای درست میکنه برامون و ... اگر هم شاغل باشه که اوضاع فرق میکنه . 

عقیده ام در مورد حجاب اینه که آزاد باشه هر چی که دوست داره بپوشه (شیک باشه ولی باز نباشه) یا در مورد دین این دیگه کاملا شخصی حتی بعد از ازدواج دوست داره عمل بکنه یا نکنه .

مثلا بعضی از آقایون رو موبایل زنشون حساسن ، من چقدر فکر کردم به این نتیجه رسیدم که اگر بخواد خیانتی صورت بگیره قطعا مقصر اصلی من هستم ، اگر زنی واقعا به مردی علاقه داشته باشه اصلا خیانت نمیکنه و از سمت مرد سردی ببینه قطعا دلشکسته میشه و احتمال داره بخواد با مرد دیگه ای رابطه ای ایجاد باشه ( به نظرم اصولا زن ها وفادار ترن)

در مورد گردش همون جوری که مرد ها دوست دارن با همجنس خودشون به گردش و یا مسافرت برن گاهی زن ها هم نیاز دارن که بدون همسر خودشون برن و با همجنس خودشون به گردش برن یا حالا به شهر دیگه یا داخل همون شهر از دیدگاه من مشکلی نداره اما دوستان مخالفن.

اینا یه مسائل کلی بود که گفتم که فکر کنم بشه تا حدی دیدگاه و عقیده من رو در این مسائل متوجه بشید. 

حالا من از شماها سوال دارم آیا این عقیده ها اشتباهه؟ نیازه که بشینم و فکر کنم در مورد عقیده هایی که دارم و تجدید نظر کنم؟

اگر اشتباهی در متن بود عذر میخوام و بابت زمانی که صرف کردید کمال تشکر رو دارم 

خیلی ممنون


مرتبط با بررسی معیارهای پسران برای ازدواج :

آقا پسرها، معیارهای انتخاب شما بین 20 تا 30 سالگی چه تغییراتی میکنه؟

در مورد دختر مورد علاقه م 6 نگرانی ندارم

به خاطر ضعف اعصاب می ترسم ازدواج کنم

دختر خانم، با من ازدواج میکنی تا زندگی رو با هم بسازیم؟

به چنین پسری بله میگن ؟

به یه خواستگار با این شرایط بله میدین؟

معیارهای یک مرد عالی در نظر خانم ها برای ازدواج چیه ؟

با من ازدواج میکنی ؟

پشت پرده انتخاب همسر در بعضی از پسران

آیا من شرایط ازدواج رو دارم ؟

خانم ها، پسری با این شرایط رو قبول می کنید ؟

9 مورد خواستگاری رسمی رفتم، اشکال کارم کجاست ؟

ملاک های انتخاب همسر اینده ی حمید رضا

اگه ازتون خواستگاری کنم چه جوابی میدید ؟


معرفی انواع کفویت های لازم برای ازدواج :

انواع کفویت در ازدواج ← کفویت اعتقادی

انواع کفویت در ازدواج ← کفویت ادراکی

انواع کفویت در ازدواج ← کفویت اقتصادی

انواع کفویت در ازدواج ← کفویت فرهنگی

انواع کفویت در ازدواج ← کفویت ظاهری

انواع کفویت در ازدواج ← کفویت سیاسی

انواع کفویت در ازدواج ← کفویت شخصیتی


بلوغ های لازم برای ازدواج:

انواع بلوغ در ازدواج ← بلوغ فرهنگی

انواع بلوغ در ازدواج ← بلوغ اقتصادی

انواع بلوغ در ازدواج ← بلوغ اجتماعی

انواع بلوغ در ازدواج ← بلوغ عاطفی

انواع بلوغ در ازدواج ← بلوع ذهنی یا فکری یا عقلی

انواع بلوغ در ازدواج ← بلوغ اقتصادی

انواع بلوغ در ازدواج ← بلوغ اخلاقی

انواع بلوغ در ازدواج ← بلوغ جنسی



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) بررسی معیارهای ازدواج (۶۸ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)