سلام به همه خانواده برتری ها

28 سالمه، یه ازدواج ناموفق داشتم. پدرم نزدیک به یک ساله که به رحمت خدا رفته، یه مدت طولانی حال خوشی نداشتم و هنوز هم چندان رو به راه نیستم چون خودم رو مسبب بیماری و فوت پدرم میدونم، رابطه منو پدرم مثل رابطه بقیه دخترها و پدرها نبود، برام دوست و همراه و هم صحبت بود، عزیزترین موجودی که داشتم، ولی همیشه خودش رو سرزنش میکرد که چرا منو تو سن کم شوهر داده و انتخاب درستی برام نکرده و همین  باعث شده که من 10 سال پیش جدا بشم و هنوز هم نتونم دوباره ازدواج کنم. و میفهمیدم چقدر داره عذاب میکشه و همین باعث بیماری و بعدم فوتش شد، خدا فقط میدونه توی دوران بیماریش من چه رنجی کشیدم، خودش همیشه میگفت خدا آدم ها رو با عزیزترین هاشون امتحان میکنه، منو با تو و تو رو با من امتحان کرد.

حالا که یه کم سر پا شدم فقط به خاطر خانواده کوچیکیه که برام مونده، غصه خوردن من باعث شد یه مدت مریض بشم و الانم خیلی ضعیف شدم ولی نتونستم تحمل کنم خانوادم بیشتر از این رنج ببرن، برگشتم سرکار، توی جمع دوستام و ...

حالا سعی میکنم کمتر به اون دوران فکر کنم و فکرم رو مشغول کنم، الان توی ظاهر خیلی خوب و خوش خنده و نرمال به نظر میام ولی هنوزم نتونستم امید و هدفی برای آینده پیدا کنم، انگار هیچ خوشحالی و هیچ غمی برام عمیق نیست.

ولی میخوام سر پا باشم به خاطر خانواده م، ولی یه مساله ای دارم که میخواستم اگر راه حلی دارید بگید بهم، ممنون

راستش من این مدت لاغر شدم، کم غذا شدم، دکتر رفتم و آزمایش دادم مشکلی ندارم همه شون میگن از غصه ست ولی خودم میدونم که مثل قبل غصه نمیخورم ولی نمیدونم چرا این روند همین طور ادامه داره و هر روز دارم لاغرتر میشم خانواده و دوستام هر روز به یه نحوی دارن بهم میگن صورتت ریخته، آب شدی و چهره ت داره زشت میشه، نمیدونم حالا که برگشتم به روال زندگی چرا این روند متوقف نمیشه اصلا نمیدونم تا حالا کسی این شرایط رو تجربه کرده یا نه.

مامانم خیلی غصه میخوره که این طوری منو میبینه، همه ش میگه چرا داری این طوری میشی، واسه همین اومدم ازتون راهنمایی بخوام که چطور تناسب اندام داشته باشم:

چی بخورم؟، چه ورزشی بکنم؟ چه دکتری برم؟ 

اصلا چیکار کنم این روند لاغریم متوقف بشه و صورتم مثل قبل پر بشه، دوست ندارم مامانم هر روز منو ببینه و آه بکشه.

تو رو خدا اگر راهی دارید بهم بگید البته یه ناراحتی دیگه هم ندارم یه خواستگار داشتم از اقوام نزدیک که از بچگی بهم علاقه داشت که بابام دوست داشت باهاش ازدواج کنم ولی من این کار رو نکردم و اون چند ماه قبل نامزد کرد و این منو خیلی اذیت کرد و همه ش دارم خودخوری میکنم که کاش قبول میکردم لااقل بابام رو خوشحال میکردم

ببخشید میدونم خیلی درهم و آشفته نوشتم.


مرتبط با روش های چاق شدن:

تجربه چاق شدن با پودر جوانه گندم و شیر

راهکار برای چاق شدن صورت ندارید؟

خواستگارم میگه خیلی لاغری و باید چاق شی

مصرف قرص برای چاقی

برای اونایی که دغدغه چاق شدن دارن

چه جوری صورتم رو چاق کنم؟

مشورت در مورد قرص های چاقی صورت بدون بازگشت

یه روش کاربردی و موندگار برای چاق شدن می خوام

چطور چند کیلو خودم رو چاق کنم ؟

به اندازه 2 نفر آدم بزرگ غذا میخورم ولی چاق نمیشم

تجربیات شما در چاق شدن با قرص سیپروهپتادین

چاق شدن با پودر جنسینگ

تجربیات شما در مورد چاقی با جینسینگ

دختران لاغر برن بدنسازی برای چاق شدن بیریخت نمیشن ؟

تجربه چاق شدن با پودر جوانه گندم+خرید

چاقی با میکس پودر جوانه ی گندم با شیر خشک و سفیده تخم مرغ

چاقی با جوانه گندم - دستور پخت آش جوانه گندم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج زنان مطلقه یا بیوه (۷۷ مطلب مشابه) مسائل زنان مطلقه و بیوه (۳۵ مطلب مشابه) چگونه چاق شویم (۲۵ مطلب مشابه)