سلام 

من یه تصمیمی گرفتم به کمک راهنمایی هایی که در خانواده برتر دوستان عزیز به من دادن، مبنی بر اینکه زندگی خودمو بسازم و یک مرد کامل بشم و به جای معرفی خودم بعنوان کالا خودم رو بسازم و یک مرد عالی در نظر خانم ها بشم، به نوعی که ارتباط با من از خداشون باشه .

از دید مغرور بودن نمیگم واسه خودسازی میگم ۲۱ سال سن دارم و دانشجو حقوق، ان شاء الله اگه وکیل هم بشم پولش هم در میاد ... در کل میخوام بدونم یک آقای همه چی تموم کیه نه صرفا مال یا قیافه ، رفتارش پوشش کردارش و ...

کما اینکه ویژگی های خوب زیاد دارم، به  هر حال میخواستم بدونم معیارهای ازدواج یک مرد عالی و بی نظیر در نظر خانم ها از هر  نظر مثل  مال، چهره، ظاهر، خانواده، اخلاق و ... چیه؟

چون خیلی ها مثل من گذشته سختی داشتن و میل به کامل شدن دارن، قطعا ویژگی های بدی هم داریم که میخوام نظر خانم ها رو بدونم که هم اصلاح کنم هم اگه چیزی نمیدونم که در نظر بانوان مهمه اضافه کنم که تو زندگی به مشکل نخورم .

ممنون میشم نظر بدید


مرتبط :

به چنین پسری بله میگن ؟

به یه خواستگار با این شرایط بله میدین؟

با من ازدواج میکنی ؟

پشت پرده انتخاب همسر در بعضی از پسران

آیا من شرایط ازدواج رو دارم ؟

خانم ها، پسری با این شرایط رو قبول می کنید ؟

9 مورد خواستگاری رسمی رفتم، اشکال کارم کجاست ؟

ملاک های انتخاب همسر اینده ی حمید رضا

اگه ازتون خواستگاری کنم چه جوابی میدید ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) بررسی معیارهای ازدواج (۶۸ مطلب مشابه)