تجربه یکی از کاربران :

سلام و خدا قوت به دوستان

من میخوام تجربه خودم رو در مورد چاق شدن بگم، من قدم 160 و 42 کیلو بودم، البته تا قبل از دانشگاه رفتن یه خورده بیشتر بودم ولی دقیق یادم نیست شاید 47-48 بودم، وقتی خوابگاهی شدم خیلی به خورد و خوراکمون رسیدگی نمیکردیم و تغذیمون مناسب نبود، من وزن کم کردم به طوری که هر کی میدید خیلی تعجب میکرد و خلاصه سیل متلک ها روانه میشد ولی ازون جایی که من خودم اعتماد به نفس داشتم و ظاهر خودم هم برام قابل بود اهمیت نمیدادم.

بیشتر بخوانید ... :

چاقی با جوانه گندم - دستور پخت آش جوانه گندم (مطلب جدید )

تجربه چاق شدن با پودر جوانه گندم ( تجربه یکی از کاربران بعد از عمل کردن به این توصیه )

چاقی با میکس پودر جوانه ی گندم با شیر خشک و سفیده تخم مرغ

بعد از دانشگاه هم که تغذیه ام بهتر شد اصلا چاق نشدم، دو سه بار هم دکتر تغذیه رفتم ولی برنامه های خیلی سنگین و هزینه بر میدادن و خودم نهایتا یک هفته انجام میدادم، آزمایشات متعدد هم انجام دادم خدا رو شکر مشکلی نداشتم تا وقتی ازدواج کردم، همسرم با لاغریم مشکلی نداشت ولی از طرف خانوادشون اذیت میشدم که اینو یه نقص میدین، از یه طرف هم وقتی دکتر زنان رفتم به من گفتن خیلی لاغری و یه قرص مکمل دادن و از یه طرف دیگه واقعا برای اولین بار میدیدم اینقد لاغر بودن خوب نیست، به آدم به چشم یه آدم ضعیف و کسی که قابل اتکا نیست نگاه میشه، واقعا به صورت یه نقص به چشمم اومد، همه اینا باعث شد تصمیم جدی بگیرم چاق بشم.

اول یک ماه برنامه کالری ها رو انجام دادم، کالری هایی که هر روز مصرف میکردم نوشتم دیدم من روزانه 700 تا کالری مصرف میکنم که رسوندمش به 2000، و به 45 کیلو رسیدم، ولی از اون جایی که خوردن برای آدمای لاغر خیلی سخته و تو این برنامه باید هر دقیقه میخوردم تا به کالری مورد نظر برسم دیگه ادامه ندادم تا اینکه خواهرم پیشنهاد داد جوانه گندم بخورم.

5 ماه متوالی بعد هر وعده غذایی یک قاشق پودر جوانه گندم توی یک لیوان شیر حل میکردم با یک دونه قند تا یکم شیرین بشه و میخوردم. ماهی دو کیلو چاق شدم، الان 55 کیلوام. من خودم از اون  مدلایی بودم که سخت چاق میشدم ولی امکانش هست ماهی 4 تا 5 کیلو هم چاق بشید و حتی میتونید بعد صبحانه هم بخورید. حتما باید بعد غذا باشه ( چون قبل غذا باعث لاغری میشه ) و از پودرای بسته بندی و فرآوری شده که توی عطاری یا سوپر مارکتا هست بخرید.

جوانه گندم ماده بسیار پر خاصیتی هست و مصرفش هیچ مشکل نداره و اشتها رو زیاد میکنه  جوری که من نصفه شب پا میشم چیزی میخورم و خوردن دیگه برام سخت نیست. اینو به دو سه نفر دیگه هم گفتم دارن انجام میدن و نتیجه هم گرفتن. امیدوارم برای شما هم راهگشا باشه.

یه چند تا نکته کلی رو بگم :
1- راجع به جوانه گندم خودتون میتونید تحقیق کنید، خودتون متوجه میشید که چه ماده مفیدی هست، من که هیچی از مضراتش پیدا نکردم، در مورد خوب بودنش هم بعضی اونو یه غذای معجزه گر میدونن
2-این تجربه منه و ممکنه در مورد همه صدق نکنه ولی بالاخره به درد یه عده میخوره
3- دستور استفاده جوانه گندم روی بسته اون نوشته شده، میتونین توی شیر ماست سالاد آبمیوه بریزید استفاده کنید
 4- این دستور که گفتم از خودم درنیاوردم توی طب سنتی هست، با یه تحقیق مختصر میتونید پیدا کنید، این دستور روی پاکت های پودر جوانه گندم نوشته شده، اصلا چیز عجیب غریبی نیست، فقط من این روشو امتحان کردم
5- مارک های مختلفو امتحان کرم در نهایت یکی که راحت تر از بقیه حل میشد اونو بیشتر استفاده میکنم

--------------


-------------------------
دانستنی های پور جوانه گندم

(1) پودر جوانه گندم مکملی بسیار مفید برای بدن می باشد که هم می تواند چاق کننده و هم لاغر کننده باشد. اگر این پودر را به قصد چاق شدن مصرف میکنید باید ده دقیقه پس از غذا آن را میل کنید. اما اگر قصد لاغرشدن دارید باید پودر را ده دققیه قبل از غذا میل کنید. البته علاوه بر افزایش یا کاهش وزن این پودر دارای خواص بیشماری است از جمله جلوگیری از ریزش موها و زیبایی پوست.
منبع : تبیان
(2) پودر جوانه گندم یک مکمل غذایی پر ارزش و سرشار از ویتامینE و ویتامین های گروه B است. ویتامین E امروز به عنوان معجزه گر و اکسیر جوانی معرفی می شود.سلنیوم و منیزیوم وجود در جوانه گندم ، در پیشگیری از ابتلا به انواع سرطان موثر شناخته شده است. ی پودر جوانه گندم غنی از ویتامین E و B است . ویتامین E به عنوان یک آنتی اکسید محسوب می‌شود که در پیشگیری از اکسیده شدن کلسترول مفید بوده و باعث کاهش بیماری‌های قلبی عروقی می‌شود. همچنین جوانه‌ها دارای فیبر، سلنیوم و فینریوم هستند که در پیشگیری از ابتلا به انواع سرطان به خصوص سرطان روده موثر شناخته شده‌اند و برای رفع یبوست مفید هستند.
منبع : تبیان

(3) در هر ۱۰۰ گرم از جوانه گندم ۳۶۷ کالری انرژی، ۷۳ گرم کربوهیدرات، ۱۰ گرم پروتئین،‌۳ گرم چربی، ۵۴ میلی گرم کلسیم، ۶۱۱ میلی گرم فسفر، ۶٫۹ میلی گرم آهن، ۶۷۱ میلی گرم پتاسیم و ۱٫۸ گرم فیبر وجود دارد.
منبع : تبیان

مرتبط :

برای اونایی که دغدغه چاق شدن دارن

چه جوری صورتم رو چاق کنم؟

یه روش کاربردی و موندگار برای چاق شدن می خوام



برای مشاهده ی نظرات مردم در این مورد کمی پایین تر بروید
↓ در مورد این موضوع بیشتر بخوانید ... ↓ :
لاغری، چاقی و تناسب اندام (۴۷ مطلب)