خلاصه: خواص جوانه گندم برای چاقی، پودر جوانه گندم برای چاقی، مقدار و نحوه مصرف جوانه گندم برای چاقی مواردی هستند که با مطالعه این پست و لینک های معرفی شده ، می توانید اطلاعاتی در مورد آن ها به دست آورید.

در این پست اطلاعاتی در مورد جوانه گندم و تجربه ی یکی از کاربران خانواده برتر در مورد چاق شدن با این پودر خدمت شما ارائه خواهد شد . در ضمن در انتهای توضیحات مربوط به تجربه یکی از کاربران خانواده برتر، 6 پست در مورد جوانه گندم، حدود 16 پست در مورد چاق شدن و حدود 20 پست مربوط به نقش چاقی و لاغری در ازدواج معرفی شده که توصیه می کنم از اون ها بازدید بفرمائید .


تجربه چاق شدن با پودر جوانه گندم و شیر

سلام و خدا قوت به دوستان

من میخوام تجربه خودم رو در مورد چاق شدن با پودر جوانه گندم بگم، من قدم 160 و 42 کیلو بودم، البته تا قبل از دانشگاه رفتن یه خورده بیشتر بودم ولی دقیق یادم نیست شاید 47-48 بودم، وقتی وارد زندگی خوابگاهی شدم خیلی به خورد و خوراک مون رسیدگی نمیکردیم و تغذیه مون مناسب نبود، من وزن کم کردم به طوری که هر کی میدید خیلی تعجب میکرد و خلاصه سیل متلک ها روانه میشد ولی از اون جایی که من خودم اعتماد به نفس داشتم و ظاهر خودم هم برام قابل بود اهمیت نمیدادم.

بعد از دانشگاه هم که تغذیه ام بهتر شد اصلا چاق نشدم، دو سه بار هم دکتر تغذیه رفتم ولی برنامه های خیلی سنگین و هزینه بر میدادن و خودم نهایتا یک هفته انجام میدادم، آزمایشات متعدد هم انجام دادم خدا رو شکر مشکلی نداشتم تا وقتی ازدواج کردم، همسرم با لاغریم مشکلی نداشت ولی از طرف خانواده شوهرم اذیت میشدم که اینو یه نقص میدیدن، از یه طرف هم وقتی دکتر زنان رفتم به من گفتن خیلی لاغری و یه قرص مکمل دادن و از یه طرف دیگه واقعا برای اولین بار میدیدم اینقد لاغر بودن خوب نیست، به آدم به چشم یه آدم ضعیف و کسی که قابل اتکا نیست نگاه میشه، واقعا به صورت یه نقص به چشمم اومد، همه اینا باعث شد تصمیم جدی بگیرم چاق بشم.

اول یک ماه برنامه کالری ها رو انجام دادم، کالری هایی که هر روز مصرف میکردم نوشتم دیدم من روزانه 700 تا کالری مصرف میکنم که رسوندمش به 2000، و به 45 کیلو رسیدم، ولی از اون جایی که خوردن برای آدمای لاغر خیلی سخته و تو این برنامه باید هر دقیقه میخوردم تا به کالری مورد نظر برسم دیگه ادامه ندادم تا اینکه خواهرم پیشنهاد داد جوانه گندم بخورم.

5 ماه متوالی بعد هر وعده غذایی یک قاشق پودر جوانه گندم رو توی یک لیوان شیر حل میکردم با یک دونه قند تا یه کم شیرین بشه و میخوردم. ماهی دو کیلو چاق شدم، الان 55 کیلو هستم. من خودم از اون  آدم هایی بودم که سخت چاق میشدم ولی امکانش هست ماهی 4 تا 5 کیلو هم چاق بشید و حتی میتونید بعد صبحانه هم بخورید. حتما باید بعد غذا باشه ( چون قبل غذا باعث لاغری میشه ) و از پودر های بسته بندی و فرآوری شده که توی عطاری یا سوپر مارکت ها هست بخرید.

جوانه گندم ماده بسیار پر خاصیتی هست و مصرفش هیچ مشکل نداره و اشتها رو زیاد میکنه جوری که من نصفه شب پا میشم چیزی میخورم و خوردن دیگه برام سخت نیست. اینو به دو سه نفر دیگه هم گفتم دارن انجام میدن و نتیجه هم گرفتن. امیدوارم برای شما هم راهگشا باشه.

چند نکته کلی در مورد طریقه مصرف جوانه گندم برای چاقی :

1- راجع به جوانه گندم خودتون میتونید تحقیق کنید، خودتون متوجه میشید که چه ماده مفیدی هست، من که هیچی از مضراتش پیدا نکردم، در مورد خوب بودنش هم بعضی اونو یه غذای معجزه گر میدونن
2-این تجربه منه و ممکنه در مورد همه صدق نکنه ولی بالاخره به درد یه عده میخوره
3- دستور استفاده جوانه گندم روی بسته اون نوشته شده، میتونین توی شیر ماست سالاد آبمیوه بریزید استفاده کنید
 4- این دستور که گفتم از خودم در نیاوردم توی طب سنتی هست، با یه تحقیق مختصر میتونید پیدا کنید، این دستور روی پاکت های پودر جوانه گندم نوشته شده، اصلا چیز عجیب غریبی نیست، فقط من این روشو امتحان کردم
5- مارک های مختلف رو امتحان کرم در نهایت یکی که راحت تر از بقیه حل میشد اون رو بیشتر استفاده میکنم . 


مرتبط با جوانه گندم:

خاصیت های جالب جوانه گندم

از خاصیت های عجیب جوانه گندم غافل نشوید

خاصیت های جوانه گندم برای سلامتی

چاقی با جوانه گندم - دستور پخت آش جوانه گندم

تجربه چاق شدن با پودر جوانه گندم+معرفی فروشگاه معتبر برای خرید جوانه گندم

چاقی با میکس پودر جوانه ی گندم با شیر خشک و سفیده تخم مرغ



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
لاغری، چاقی و تناسب اندام (۸۰ مطلب مشابه) چگونه چاق شویم (۲۵ مطلب مشابه)