خانواده برتر به آدرس http://khbartar.blog.ir عنوانی است که به این وبلاگ تعلق دارد . فکر و ایده ی اولیه این وبلاگ بر می گردد به سال 1389 ، در ابتدا خانواده برتر در میهن بلاگ راه افتاد ، بعد مدتی به بلاگفا و تقریبا از ابتدای سال 1393 در blog.ir به همین آدرس فعلی منتقل شد .
موضوعاتی که در حال حاضر در خانواده برتر می توانید در مورد آن ها اطلاعات کسب کنید ، عمدتا مسائل مربوط به خانواده هستند . از انتخاب همسر گرفته تا مسائل تربیت فرزند و نحوه ارتباط درست اعضای خانواده .
در خانواده برتر شما می توانید سوال طرح کنید ، مطلب بفرستید و یا پست جدید پیشنهاد دهید و از نظرات سایر کاربران خانواده برتر مطلع شوید .
از ویژگی های مثبت خانواده برتر می توان به حفظ امنیت و ناشناس ماندن شما اشاره کرد . به این ترتیب که یک خانم یا آقا می تواند بدون این که شناخته شود افکار خود را در معرض نقد دیگران قرار دهد و سوالات خود را بپرسد .
خانواده برتر گاهی بی رحم است ، به این ترتیب که بعضی ها را از ازدواج زده می کند ! ماجرا از این قرار است که یک فرد در ذهن خود در مورد مسائل بعد از ازدواج رویا پردازی میکند و بهشی برای خود ترسیم می کند ، ولی بعد از مواجه شدن با نظرات کاربران می فهمد که بهشتی که در ذهن ساخته ، بعد از ازدواج انتظار او را نمی کشد !
ولی غالب اوقات خانواده برتر می تواند آموزش دهنده و باز کننده ذهن کسانی باشد که به هر دلیلی در اجتماعی شدن مشکل دارند .
آن ها می توانند بدون این که شناخته شوند نظرات خود را در مورد مسائل مختلف بیان کنند ، فرض را بر این میگیریم که آن نظر با عرض معذرت سطحی ، پیش پا افتاده و ... باشد . دو اتفاق ممکن است رخ دهد :
1 - به طور کلی نظر داده شده تائید نمی شود و یا بخشی از آن سانسور خواهد شد
2 - مورد نقد کاربران قرار می گیرد .
نتیجه چیست ؟
بدون این که شخصیت اجتماعی آن شخص خورد شود ، می فهمد که چه طرز تفکر اشتباهی داشته ، بنابراین می تواند خود را اصلاح کند و با یک شخصیت جدید ، تفکر جدیدی را به نقد کاربران بگذارد .
حالا تصور کنید چنین شخصی در فضای واقعی چنین کاری می کرد ! چه اتفاقی می افتاد ؟!
نظر دادن در خانواده برتر تابع قوانینی است که از قبل نوشته شده و کاربران می توانند در صفحه راهنما آن ها را ببینند . گاهی پیش می آید که نظری به خاطر دلایلی مختلفی اشتباها تائید شود در حالی که بر خلاف قوانین نوشته شده باشد ، در چنین شرایطی شما می توانید به مدیر تذکر دهید تا آن نظر را دوباره بازبینی کند .
موفق باشید

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
واژه نامه (۱۵ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)