سلام

یه پسر بیست و پنج شیش سالم . به صورت ساده من چه مرگمه؟
خیلی احساساتیم در حدی که حرف مردم خیلی خیلی روم تاثیر میذاره هیچ وقت به روی خودم نمیارم اما از داخل داغونم می کنه حرف خانواده کلا نابودم می کنه مثلا فک کنم اگر نامزدم یه بار بهم بگه دوست دارم فک کنم خود کشی کنم :|

حس حسادتم خیلی بالاست در حدی که جز خودم تقریبا حس حسادت رو به همه همجنس های اطرافم داشتم

خیلی شکاکم طوری که مدام کارهای خواهر و نامزدم رو کنترل می کنم حتی کارهای دختر عمو و دختر دایی و اینها هم غیرتیم می کنه .

خیلی فکر و خیال می کنم به همه چیز و به همه کس فکر می کنم رفتاراشون رو حرفاشون رو بهشون طولانی مدت فکر می کنم .

خیلی خیلی خجالتیم خیلی وقتا شده یه بخاطر خجالتم یه جنسی رفته تو پاچم روی صحبت با کسی هم ندارم سر همین قضیه بدجوری رابطم با نامزدم داغونه . 

خیلی خیلی زود عصانی می شم شاید سر موضوعی که اصلا ربطی به منم نداشته باشه اون مدت هم هیچ حرف منطقی یا غیر منطقی هم تو کتم نمیره .

اصلا به روان پزشک و روان شناس هم اعتقادی ندارم دارم اشتباه می کنم یعنی واقعا می تونن کمک کنن کسی هست جز عصبانیت ، یکی دیگه از مشکلات من رو داشته باشه و حلش کرده باشه ؟


کنترل عصبانیت:

چطوری خودم رو خالی کنم وقتی ناراحتم؟

خیلی زود، افتضاح و وحشتناک عصبانی میشم

این بده که من دختر زود رنجی ام و زود عصبانی میشم؟

از دست خودم خیلی ناراحتم

از گریه کردنم و شکستن غرورم ناراحتم

با عصبانی شدنم ، نقطه ضعف میدم دست دیگران

موقع عصبانیت کاری می کنم که بعد پشیمون میشم

خیلی زود عصبانی میشم


حسادت:

حسود شدم، دلم نمیخواد کسی از من سرتر باشه

دوستم داره تحریکم می کنه که بهش حسودی کنم

لطفا بگید چیکار کنم حسودی نکنم ؟

حسادت ها و مسخره کردن های فامیل رو چطور تحمل کنم؟!

زیادی مورد حسادت دیگران قرار میگیرم

جدیدا برادرها و خواهرمم به زندگیم حسادت می کنن

از هر چی حسادت و فضولیه حالم به هم می خوره

به همه در مورد حسادت مشاوره میدادم ولی ظاهرا گرفتارش شدم

با حسادت ها و توهین های فامیل چه کنیم ؟

جواب آدم های پر روی فامیل رو چه جوری بدیم ؟

به دیگران غبطه می خورم اما حسادت نمی کنم

دوستم به من بیشتر از همه حسودی میکنه

تازگی ها خیلی به زندگی دیگران حسودیم میشه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)