سلام

من از طریق نت با پسری آشنا شدم با اصرار زیاد خواستن شماره همدیگه رو داشته باشیم تا بیشتر با هم آشنا بشیم، 3 بار هم با هم ملاقات داشتیم. ایشون از من می خواستن که باهاشون راحت باشم دستشونو بگیرم و از این داستانا .

اما برای من سخت بود و از این کار امتناع می کردم. بعد از مدتی حرف از کات کردن زدند و توجیهشون این بود که ما به درد هم نمی خوریم در ضمن ایشون هیچوقت حرفی از ازدواج نزدن و تاکید داشتند که با کسی ازدواج می کنند که مدتی با هم آشنا باشند از هر جهت.

با هر زحتی بود این رابطه کات شد و مدتی ازشون خبر نداشتم تا اینکه خودشون تماس گرفتندو  دوباره رابطمون شروع شد اما باز هم حرف کات کردن رو کشیدن وسط و این بار بهانشون این بود که اس دادن های زیاد من مزاحم کارشونه و فقط از حال هم خبر داشته باشیم کافیه.

این دفعه هم رابطمون تموم شد البته سخت تر از دفعه قبل . در واقع ایشون به ندرت جواب اس های بنده رو می دادنو باعث شدن بنده ازشدت ناراحتی باهاشون تماس بگیرم و خواهش کنم این رفتارارو تموم کنه که الان بسیار از گریه کردنم و شکستن غرورم ناراحتم.

چند هفته ای میشه که این رابطه تموم شده ومن خیلی دلم براشون تنگ شده روی درسام و کارام تمرکز ندارم مرتب حرفاشون یادم میاد هنوز هم بهشون علاقه دارم نمی دونم دلیل این رفتاراشون چی بوده؟ چطور فراموششون کنم؟ من 24 سالمه و اولین رابطم بوده و ایشون 33 و دومین رابطشون. 11 ماه با هم در ارتباط بودیم و هر دو ساکن یک شهر هستیم


مرتبط:

چطوری خودم رو خالی کنم وقتی ناراحتم؟

خیلی زود، افتضاح و وحشتناک عصبانی میشم

این بده که من دختر زود رنجی ام و زود عصبانی میشم؟

از دست خودم خیلی ناراحتم

با عصبانی شدنم ، نقطه ضعف میدم دست دیگران

موقع عصبانیت کاری می کنم که بعد پشیمون میشم

خیلی زود عصبانی میشم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)