سلام
من پشت کنکوریم. یه مشکل بزرگ دارم اونم اینه که ؛

یه دوست دارم اونم امسال کنکور داره تو فیسبوک آشنا شدیم. الان سه ساله که دوستیم. این دوست من خیلی حسوده یعنی خودش همیشه میگه من حسودم. من فکر میکردم نسبت به من اینطور نیست اما الان فهمیدم به من بیشتر از همه حسودی میکنه با اینکه همیشه میگه دلم میخواد دوتامون موفق باشیم اما یه بار تراز من بیشتر شد کلی ناراحت شد. به شوخی بهش گفتم معدلم 19 شد با بغض و ناراحتی باهام تماس گرفت که چطور شد از من بیشتر شدی و این حرفا.

من با کسی صمیمی نمیشم. کلا طرف باید خیلی اخلاقای خاصی داشته باشه که باش دوست شم. کمی هم مغرورم. اگه کسی جواب پیاممو نده دیگه هیچ وقت جوابشو نمیدم.

اما این دختره همش وقت منو میگیره و سوال میپرسه بعد من وقتی یه سوال ازش میپرسم پیامم بهش میرسه اما همون موقع میذاره رو ارپلین مود دیگه نمیره. صد بارم وسط چت گوشیشو خاموش کرده. خب منم غرور دارم!!!!!

چند بار خواستم رابطمو باش قطع کنم چون واقعا داره شورشو در میاره من از آدم حسود متنفرم. اما خواهرم نذاشت. میگه گناه داره. آخه مادرش فوت شده پدرشم معتاده و نا مادری داره. خیلی شرایطش بده. شاید فک کنید چون مجازیه دروغ گفته اما خود من خیلی آدم شکاکیم و مطمئنم اینا راسته. عکس قبر مادرشم دیدم.

حالا به من بگید چکار کنم که رابطمون تموم بشه اما اون دلش نشکنه؟ آخه بجز من کسی رو نداره. ولی خب واقعا دیگه نمیتونم رفتاراشو تحمل کنم.

من همش سر نماز دعا میکنم که پزشکی در بیاد ولی اون چی؟
آخه آدم به دوست خودشم حسودی میکنه؟
لطفا شرایطشو در نظر بگیرید و راهنماییم کنید. مرسی


مرتبط:

حسادت ها و مسخره کردن های فامیل رو چطور تحمل کنم؟!

زیادی مورد حسادت دیگران قرار میگیرم

جدیدا برادرها و خواهرمم به زندگیم حسادت می کنن

از هر چی حسادت و فضولیه حالم به هم می خوره

به همه در مورد حسادت مشاوره میدادم ولی ظاهرا گرفتارش شدم

با حسادت ها و توهین های فامیل چه کنیم ؟

جواب آدم های پر روی فامیل رو چه جوری بدیم ؟

به دیگران غبطه می خورم اما حسادت نمی کنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)