سلام
هر اطلاعی در مورد  نفرات برتر کنکور در سالی که شرکت کردید  دارید اینجا درج کنید .اینکه
 حالا کجا هستند در چه کشورایی ساکنند و چه مراکزی کار میکنند ؟

 مثلا  نفرات برتر کنکور  80:
نداناطق (نفر اول رشته ریاضی):*استانفورد، آمریکا
اشکان برنا (نفر دوم رشته ریاضی):*برکلی کالیفرنیا، آمریکا
احسان شفیعی پور*فرد (نفر سوم رشته ریاضی):*ایلینویز، آمریکا
محمد فلاحی سیچانی (نفر اول رشته تجربی):*میشیگان، آمریکا
محمد امین خلیفه سلطانی (نفر دوم رشته تجربی): معلوم نیست کجاهستند ایشون
پیمان حبیب اللهی (نفر سوم رشته تجربی):*هاروارد، آمریکا
محمدرضا جلایی*پور (نفر اول رشته انسانی):اکسفورد

مربوط به پشت کنکوری ها:

تجارب تون رو از چند بار کنکور دادن بگید

با خودم میگم دخترم ، اشکال نداره پشت کنکور بمونم

من شرایط پشت کنکور موندن رو ندارم

دختری پشت کنکوری هستم که احساس اضافی بودن تو خونه دارم

یه دختر ۱۹ ساله پشت کنکوریم، نمیتونم خانواده م رو تحمل کنم

تجربیات شما در مورد پشت کنکور ماندن

یه روزی به پشت کنکوری ها امید میدادم اما ...

پشت کنکوریم ، مامانم تو هیچ موردی با من راه نمیاد



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)