سلام و خسته نباشید

یکی از دوستان این وب رو معرفی کرد و گفت که میتونم مشکلم رو بگم و موثره .من یه پسر 27 ساله هستم و میخوام ازدواج کنم . تو زندگیم خوب بودم سالم زندگی کردم و مشکل خاصی نداشتم و کاملا اماده ازدواجم چه مالی و چه سنی و روحی روانی ،و خب دوست داشتم همه عشق علاقم رو بذارم برا کسی که قراره باهاش ازدواج کنم .
اما خب دختر خانوما بهشون بر نخوره ، دختر خوب کم شده ،یعنی اینکه هستا ، منتهی من میخوام راهنماییم کنید که چطوری انتخاب کنم ؟
اولا که توی فامیل ندارم اون هیچی ، میمونه غریبه ،و اینکه آدم یه بار ازدواج میکنه ،من پاکی صداقت دختر واسم مهمه ،و اینکه قبلا عاشق نشده باشه ، یعنی دلش پیش کسی نباشه بیاد با من ازدواج کنه ،با ده تا پسر نبوده باشه بیاد با من ازدواج کنه ،همه سوال من اینه ؛
چطوری یه دختر خوب رو تشخیص بدم؟
ببینید توی جامعه همه نوع آدمی هست ، بازم میگم به دختر خانوما بر نخوره ، دختر دیدم که توی زندگیش همه کار کرده ، حالا دیده موقع شوهره ،رفته چادری شده که شوهر کنه ، آدم خوبی گیرش بیاد ،خیانت ها زیاد شده ،جدایی ها زیاد شده ،شاید بگین که به خانواده بگین که بگردن معرفی کنن بهتون ، باشه حرف شما درست ، از کجا معلوم اونم دختر خوبی باشه ، زن زندگی باشه ، با خدا باشه ،وانمود نکنه که دختر خوبیه ، گذشته سالمی داشته باشه .
خواهشا نگید گذشته تموم شده فلان ،میدونم همه با پسر یه رابطه هایی داشتن ، اما رابطه داریم تا رابطه ، یعنی دلش پیش کسی گیر نکرده باشه ،میخوام بدونم چطوری تشخیص بدم یه دختر این ویژگی هارو داره و دلش پیش کسی نیست و سالمه ، بالاخره بحث یه عمر زندگیه،  آدم یه بار میخواد ازدواج کنه برا همیشه ، نگید هم سمت دخترای ساده و بی آلایش برو ، من همه رو میدونم ،درونه که باید سالم باشه ،چادری ساده داریم از درون داااغونه .
یه بار میخوام ازدواج کنم ، میخوام کسی باشه دوسش داشته باشم ، پایبند باشه . روی دوست داشتن و اینکه عاشق نباشه تاکید دارم چون پایه ادامه زندگیه ،نمیخوام رو دست بخورم طرف وانمود باشه فقط ، اونم بنا بر اینکه دلش پیش کسی نیست منو بتونه بخواد ، یه زندگی با دووام ، کی رو انتخاب کنم ؟چطوری بدونم مطمئن شم اون طوریه که گفتم؟
مهمه خدا خیرتون بده راهنمایی کنید ،همه هر چی میدونن بگن حتی کوچک ترین چیزی که به ذهنشون میاد .
خیلی هم ممنون

شناخت دختران:

اگه دختری سرش زیاد تو گوشیه، یعنی با یه پسر در ارتباطه؟!

بیان فانتزی های ذهنی خانم ها برای اطلاع آقایان

حس کنم مبنای فکری دختر مورد علاقه م با من فرق میکنه

ممکنه دختری با تغییر پوشش و ...، قصد گفتن چیزی رو داشته باشه؟

دخترها، وقتی یه پسر به شما نزدیک میشه، چی در موردش فکر می کنید؟

چطور میشه فهمید جواب نه دختر، واقعی هست یا ناز کردن؟

دختر پر رو میشه زیادی بهش زنگ بزنی؟

روانشناسی دختر خانوم ها از زبان خودشان

ممکنه به خاطر تتو روی دست، در خواستگاری رد بشم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)