سلام خدمت همه

پسری هستم بیست و چند ساله، چندین ماه هست در محیطی مختلط مشغول به کار شدم، یه دختر خانمی همکار من هستش که میز هامون کنار همه، من به ایشون علاقه دارم و مدتیه که علاقه م رو ابراز کردم به قصد ازدواج، یه سری علائم در رفتار ایشون دیدم که قبلا هم در رفتار یه دختر دیگه هم دیده بودم و به جوابش نرسیدم.

بعد از شخم زدن تمام اینترنت از سایت های خارجی تا ایرانی بازم به جوابش نرسیدم، و سوالم این هست که آیا ممکنه دختری با عوض کردن تیپش در حالت های مختلف قصد گفتن چیزی رو به صورت غیر مستقم داشته باشه؟

مثلا روانشناس ها میگن اگر دختر موقع وارد شدن به جمعی که شما درش هستید چشمش دنبال شما بود یعنی فلان، یا اگر هر حرکتی شما کردید تکرار کرد یعنی فلان، من تا الان چندین بار چندین مرخصی گرفتم و دیدم روزهایی که من نیستم ایشون بهترین لباسش رو میپوشه و بهترین تیپش رو میزنه و به خودش میرسه، ولی تمام روزهایی که من در محل کار هستم تیپش ساده ست، لباس ساده میپوشه، آرایشش کمه و کلا ساده میگرده.

به نظر شما این کار ایشون معنی خاصی داره؟، میخاد چیزی رو به بفهمونه؟، چون تست کردم بی دلیل هم مرخصی گرفتم همین اتفاق افتاده.

خانم های عزیز بیان نظرشون رو بگن؟


شناخت دختران:

دخترها، وقتی یه پسر به شما نزدیک میشه، چی در موردش فکر می کنید؟

چطور میشه فهمید جواب نه دختر، واقعی هست یا ناز کردن؟

دختر پر رو میشه زیادی بهش زنگ بزنی؟

روانشناسی دختر خانوم ها از زبان خودشان



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج با همکار (۲۵ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)