سلام

من پسر مغروری هستم. خیلی برام سنگینه جواب "نه" شنیدن. برای همین خیلی تلاش میکنم که اگر به دختری علاقه داشتم هرگز "لو" ندم. و اصلا متوجه نشه. بعد که یک مدت بهش نزدیک شدم و حسابی شناختمش و به یک درصد بالای از اطمینان رسیدم اصل مطلب رو بگم. ولی هیچ وقت تا حالا از طرف مقابل نپرسیدم که از اول فهمیدی قصد من چیه یا وقتی گفتم فهمیدی؟

برام سوال شده که دخترها درباره ی پسرهایی که بهشون نزدیک میشن چطور فکر میکنن؟، چون من فکر کنم پسر چه با قصد دوستی یا ازدواج و یا چه با قصد واقعا کاری نزدیک دختری بشه، دخترها میذارن به حساب اینکه عاشق شون شده. اشکال نداره. 

ولی سوالم اینه که وقتی به یه دختری نزدیک میشی آیا از ارزشت کم میشه پیشش؟، چون وقتی ما پسرها عاشق یه دختری باشیم بی نظیر باشه، ولی همین که متوجه بشیم اونم عاشق ما شده، یا اونم سریع عاشق ما بشه، انگار از چشم مون میافته یهویی و از اون ملکه ی رویایی که ساخته بودیم و دست نیافتنی بود خیلی دم دستی میشه انگار (این یه واقعیت غیر قابل کتمان هست... حالا هر چقدر پسرا شعار متناقض بدن اینجا).

حالا الان منم فکر میکنم اگر برم سمت دختری، بعد اون فکر میکنه من عاشقش شدم، (البته قطعا بهش علاقه مند شدم که رفتم سمتش)، بعد انگار پیشش کم ارزش تر از سابق جلوه کنم، (یعنی از بعد اینکه متوجه شد این رو)، و پیش خودش بگه این پسره با اون همه غرور و قیافه و اینا که برای بقیه میاد الان عاشق من شده ... ها ها ها ها ! و خلاصه فکر کنه خبریه و خلاصه اون ابهت آدم از بین بره. 

کلا درباره ی پسرهایی که میان سمت تون (از یه سوال درسی ساده بگیر تا کسی که واسه تون گل و ... به بهانه ی مختلف میاره!!) چه حس و افکاری دارید؟، برام جالبه صادقانه بگید. آیا حس غرور و بالاتر بودن بهتون دست میده و احساس میکنید این پسر تسلیم شما شده؟، یا اصلا شما هم همون قدر دل تون واسه ش میره و اصلا به این چیزها فکر نمیکنید؟


شناخت دختران:

چطور میشه فهمید جواب نه دختر، واقعی هست یا ناز کردن؟

دختر پر رو میشه زیادی بهش زنگ بزنی؟

روانشناسی دختر خانوم ها از زبان خودشان



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران (۴۷ مطلب مشابه)