یه آقایی که داریم با هم آشنا بشیم بهم گفت که من هیچ وقت به دخترها زیاد زنگ نزدم و نمیزنم. دختر پر رو میشه زیادی بهش زنگ بزنی.

البته اینم بگم بخاطر شارژ و پول و این مسائل نیستش. چون اتفاقا با هم که بیرون میریم خسیس بازی در نمیاره. بیشتر از هزار بار امتحانش کردم ولی خساست اصلا توی خونش نیست. حداقل برای من نبوده و با رفقاش هم که دیدمش خوب پول خرج میکنه براشون. پس مطمئنم بحث پول شارژ نیست. 

شماها فکر میکنین چه دلیلی داره که همش من باید بش زنگ بزنم؟ البته منم زیاد پر روش نکردم. مثل خودش مقابله به مثل میکنم و سعی میکنم زیاد بهش زنگ نزنم. نمیدونم کار درستی میکنم یا نه. ممکنه از هم سرد بشیم سر این قضیه؟ البته اینم بگم که خیلی مغروره و همیشه میگه من آدم مغروریم. از یه طرفم میترسم با دخترها زیاد سر و سر داشته باشه که این حس بهش دست داده که نباید زیاد بهشون زنگ بزنه یا اینکه دخترها بهش بها دادن و پر رو شده. نظر شماها چیه؟


شناخت دختران:

دخترها، وقتی یه پسر به شما نزدیک میشه، چی در موردش فکر می کنید؟

چطور میشه فهمید جواب نه دختر، واقعی هست یا ناز کردن؟

روانشناسی دختر خانوم ها از زبان خودشان



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) رفتار شناسی پسران (۹۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران (۴۷ مطلب مشابه)