سلام
من یه سوال اساسی دارم . یعنی من یه مشکل اساسی دارم. همیشه میگن اقایون از دخترهایی که اویزون شون میشن متنفرن و گریزونن .
اما من ی مشکل اساسی دارم . به خدا نمیدونم باید چی کار کنم . من به اقایون کاملا بی اعتنام ولی وقتی عاشق کسی میشم یا دوست میشم وابستگی بدی واسم بوجود میاد یا حتی شده دوست هم نشدم اما تو دورانی شدید عاشق کسی شدم که نتونستم و وقتی بهش ابراز کردم وقتی بی اعتنایی هاش و دیدم درسته زجر کشیدم اما مدام اصرار کردم و حتی این کارم باعث نفرت بیش تر ازم میشه .
اخرین ارتباطم با پسری به قصد ازدواج بود بعد ی تایم کوتاهی بهم گفت ازت خوشم نیومد دیگه کات . اما من هنوزم که 9 ماه گذشته گاهی اس ام اس میدم یا سراغش میرم  .گفت پسرا از دخترایی که و بال میشن گریزونن و تو همینی .خیلی شکستم .
به خدا این پسر همونی بود که با اصرار خودش وارد زندگیم شد و من این بار خواستم عاشق کسی باشم که خودش من و خواست اما ظاهرا نشد .من چه کار کنم تا این ویژگی و اخلاقم و بذارم کنار؟
تو رو خدا راهنماییم کنید دست خودم نیس احساسم وقتی احساس پیدا کنم نمی تونم طرفمو به این زودی فراموش کنم و اون و بت می بینم و تا مدت ها نمی تونم با فرد جدید وارد ارتباط بشم.

مرتبط با شناخت پسر مورد علاقه و خواستگار:

از چه راه هایی بفهمم خواستگارم شکاک هست یا نه؟

چه جوری میشه از سالم بودن یه پسر مطمئن شد؟

چطور بفهمم که پسر مورد علاقه م خلق و خوی دخترونه داره یا نه؟

چرا رفتار پسر مورد علاقه م نسبت به من سرد شده؟

چطور درجه عصبانیت خواستگارم رو بسنجم؟

چطوری می تونم بفهمم که پسر مورد علاقم شکاکه یا نه؟

دست به جیب شدن پسر در دوران آشنایی قبل از ازدواج

آداب بیرون رفتن در مرحله آشنایی قبل از ازدواج چیه؟

چطور باید حلال یا حرام خور بودن خواستگار رو تشخیص بدیم؟

چطوری میشه فهمید یه پسر احساساتی هست یا نه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)