سلام دوستان

پسری هستم 24-25 ساله که یه مشکل بزرگ توی ارتباط با خانوم ها دارم. البته شاید به نظر بعضی ها مسخره بیاد ولی حس میکنم میتونه بعدا برام مشکل درست کنه. 

در حقیقت کافیه  فقط یه خانوم رفتار مهربونی با من داشته باشه و چهره ش یه کمی هم زیبا باشه (هر چند که وزنه رفتار مهربون خیلی سنگین تره)، بعد من یه حس خاصی نسبت به اون خانم پیدا میکنم. 

نمیتونم بگم علاقه، ولی دلم میخواد هی ارتباطم رو باهاش بیشتر کنم و بیشتر باهاش صحبت کنم،  از طرفی توی عمل هم به دلایل شخصی و هم تا حدی هم به دلایل مذهبی سعی میکنم کاملا دوری کنم از خانوم ها و حتی سلام احوال پرسی هم با خانوم های نامحرم اطرافم نمیکنم، هر چند که خوشم میاد. 

باهاشون معمولا سرد برخورد میکنم، چون میترسم اگه گرم بگیرم باهاشون وابستگی پیش بیاد برای خودم یا حتی اون طرف، از اون طرف از این هم میترسم که گاهی با رفتارهام ناراحت شون کنم و گاهی به این فکر می افتم که اگه احیانا بعدا ازدواج کردم این احساس برام مشکل درست نکنه چون گاهی ناخودگاه یهو میبینم دارم به اون ها فکر میکنم. یا خیال پردازی میکنم (جنسی نه، انگار که باهاشون دارم صحبت میکنم یا یه کاری رو انجام میدم و ...).

خلاصه کلام؛

علاقه زیادی به ارتباط با خانوم های مهربون دارم.(از بچگی تا الان)، توی عمل کاملا برعکس علاقه م عمل میکنم (از بچگی تا الان)

گاهی درباره اون خانم ها رویا پردازی میکنم. (چطور جلوش رو بگیرم؟ البته معمولا سرم شلوغ باشه اصلا اتفاق نمی افته، بیشتر وقت هایی که  بیکار میشم و کاری نمیتونم بکنم مثل توی اتوبوس یا وقت هایی که دارم پیاده روی میکنم و ... همچین مشکلی پیش میاد)

میترسم توی آینده بعد از ازدواج دچار مشکل بشم سر این قضیه. (چکار کنم این علاقه کم بشه؟ با توجه به این که خودم هم شخصیتا آدم مهربونی هستم و اگه یکی باهام خوب رفتار کنه سعی میکنم چند بار جوابش رو بدم، توی پسرها و دوستانم این قضیه خیلی خوبه ولی برای خانوم ها چون توی عمل نمیتونم تلافی بکنم و هی به سمت شون گرایش پیدا میکنم باعث عذابم میشه)

پیشاپیش ممنون از راهنمایی هاتون.


مرتبط با تغییر رفتار پسران:

پسران، آماده تغییر شرایط در سال ۹۸ هستید؟

تو سال جدیدی که داره میاد تصمیم به تغییر گرفتین؟

میخوام زندگیم رو تغییر بدم، یه تغییر بزرگ

چرا کسی چالش خودسازی و تغییر راه نمی اندازد؟!

به هر کسی اجازه میدید نگاه و باور شما رو تغییر بده ؟

در اوضاع جدید اقتصادی، چه تغییری در سبک زندگی تون دادید ؟

در آستانه ی ۲۱ سالگی تمام شخصیتم داره تغییر میکنه

سال جدید چه تغییری می خواید در زندگی تون بدید ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) روش های اجتماعی تر آقایان (۱۰۵ مطلب مشابه) تقویت روابط اجتماعی (۸۶ مطلب مشابه)