سلام
من پدرمو چند سال پیش از دست دادم . از اون موقع خونواده ی پدرم که کلا باهام قطع رابطه کردن خونواده ی مامانمم یه جوورین کلی اذیتمون کردن کلی گریمون انداختن همش تهمت میزدن بی خودی .
جوری که الان ازشون متنفرم اونا امید به زندگیمو ازم گرفتن هر روز گریه میکردم بابام همیشه پشتمون بود از وقتی رفته ما رو اذیت کردن 2 سال کنکورم به خاطر اونا خراب شد همش گریم مینداختن من تا قبل فوت بابام بهترین بودم تو ازمونا و المپیادا واسشون من مهم نیستم میگن خدا بکشتت .
از لحاظ مالی خوبیم به مامانم که میگم دیگه نریم خونشون میگه مامانمه نمیشه میگم از این شهر بریم قبول نمیکنه به خدا دارم میمیرم چقد ضعیف شدم چقد از درس زده شدم .
خدا حس میکنم منو دوس نداره اینترنتی با یه پسر اشنا شدم خودشو میکشت به خاطرم عکسمو دیده بود اخرش بیخودی منو ول کرد .

الان بدجور حالم خرابه حتی بعضی وقتا از خدا هم زده میشم نمازامو میخونم تمرکزمو از دس دادم رشته ای رفتم که علاقه ندارم میخوام کنکور بدم نجات پیدا کنم اما حوصله ی زندگیو ندارم تک فرزندم هستم
دلم مرگ میخواست اما میخوام زندگیمو تغییر بدم یه تغییر بزرگ با شفق هم همراه شدم
تو رو خدا راهنماییم کنین اون پسره هم رفته ، از اون موقع افسرده شدم خیلی دوسش دارم دوستش اخر گفت اون دنبال دخترای تکه اما من نه قیافم بده نه از لحاظ مالی بدیم اونا خیلی پولدار بودن مغرور بود .
راهنماییم کنید تو رو خدا کلی ارزو دارم تو زندگیم . ارادمم اومده پایین میگم این کارو میکنم شروع که میکنم وسطش ول میکنم
تو رو خدا زود جوابمو بدین

مرتبط با موفقیت در زندگی:

پیشرفت نکردن به خاطر از این شاخه به اون شاخه پریدن

چطوری احساس نیاز به موفقیت رو در خودم تقویت کنم؟

چرا با اینکه میدونیم یه سری کارها برامون خوبه ولی انجام شون نمیدیم؟

میتونم با تلاش کردن گذشته رو جبران کنم؟

خانواده چقدر در موفقیت افراد تاثیر داره؟

چه رابطه اى بین زیبایى و موفقیت فرد در اجتماع وجود دارد؟

در عدم موفقیت ما چه کسانی مقصرند، والدین، جامعه یا خودمان؟

چند نکته ی ساده برای موفقیت در زندگی

کتاب موفقیت نامحدود در بیست و یک روز آنتونی رابیز

معرفی کتاب های روانشناسی و موفقیت



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)