سلام به همه خانواده برتری های عزیز

دختری 19 سالخ م و پشت کنکوری. امسال برای دومین بار میخوام کنکور بدم، با اینکه میدونم باید خیلی درس بخونم و تلاش کنم ولی اصلا متوجه نیستم و تنبلی میکنم. اصلا انگار نه انگار که کنکور دارم...

هدفم رو هم که اصلا اصلا نمیتونم بی خیال بشم، یعنی هدف بزرگی در ذهنم دارم ولی تلاشی نمیکنم، درس خوندن رو شروع میکنم و چند روزی خوب میخونم ولی یهو ول میکنم و چند روز نمیخونم ... انگار هیچ تمرکز و توجهی به درسم ندارم... هیچ وقت هم نشده که برنامه یک روز رو هم کامل اجرا کنم...

حس پوچی دارم و اصلا به خودم اطمینان ندارم، چون اینقدر تصمیم گیری کردم که عملی نشده و اعصابم رو به هم ریخته، قبلا این طوری نبودم و دو سالی میشه که اینجوری بیخیال شدم نسبت به درس...

حالا به نظرتون چی کار کنم که آرامش داشته باشم، چی کار کنم که اینقدر به درس هام بی تفاوت نباشم، عقل حکم میکنه جدی درس بخونم ولی دلم باهام نیست، الانم واقعا  زمان کافی نیست که با روزی ده ساعت درس خوندن بشه رتبه برتر شد، چون باید خیلی خیلی درس خوند و من نمیتونم.

دلم میخواد همه همه تمرکزم فقط روی درسم باشه، چی کار کنم که با حس اضطرار درس بخونم؟ چرا بعضی ها جدی تصمیم میگیرن و تعهد دارن به تصمیمات شون؟، چرا با اینکه میدونیم یه سری کارها برامون خوبه ولی انجام شون نمیدیم؟


مرتبط:

میخوام برگردم به خود واقعیم، واقعا دلم گرفته ...

چیکار کنم واسه درس خوندن انگیزه بگیرم؟

چرا مثل سابق انگیزه درس خوندن ندارم ؟

چکار کنم دخترم برای درس خوندن انگیزه پیدا کنه ؟

چطور به دوستم انگیزه درس خوندن بدم ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
موفقیت در زندگی (۱۲۹ مطلب مشابه) پشت کنکوری ها (۱۳۳ مطلب مشابه)