با سلام

من مدتیه با دوستام در مورد اینکه چند درصد از دخترا دوست پسر دارند یا چند درصد با پسرا حرف میزنن یا چند درصدشون رابطه جنسی دارن و ... بحث میکنم. از اونجایی که من الان که 32 سالمه و تا حالا نه تو دانشگاه نه تو جامعه یا محله یا هرجایی فکرشو بکنین با هیچ دختری کوچکترین رابطه حتی صحبت کردن چه برسه به اینکه دوستی یا ...نداشتم

1- من تو دانشگاه به همکلاسی هام که دختر بودن حتی سلام هم نمیکردم  ( الان نگین چون بی شعور بوده ...) به همین دلیل حتی از خیلی علایق خودم مثل انجمن موسیقی یا فیلم یا گروه ها و انجمن های دیگه یا جاهایی که لازمه با دخترا هم صحبت بشم یا همکاری کنم چشم پوشی کردم .

2- من حتی تو کوچه به دخترای همسایه یا زن های همسایمون به جز 2-3 نفر که همسن مادربزرگم هستن سلام نمیکنم .

3- حتی تو فامیل به دختر خاله و دختر عمو و دختر ... که میرسم بجز یک" سلام -خوبین" ساده چیزی نمیگم و تو بحثایی که پسر دخترا با هم حرف میزنن شرکت نمیکنم و میرم یه جای دیگه

من آدم خجالتی نیستم ولی دوست ندارم با جنس مخالف که محرمم نیست صحبت کنم ،چون فکر میکنم هر کی هم این کارو میکنه با منظوره و با عرض معذرت لاس زدنه،چون تا حالا هر چی دیدم این حرفمو تصدیق کرده. چه تو دانشگاه چه کوچه چه فامیل و دوست و آشنا... چه کاری چه غیر کاری .

رابطم با افراد محرمم مثل خاله و عمه و مادربزرگ و ... و در درجه بعد و کمتر از اونا با افراد مسن یا میانسال فامیل که همسن مادرمم مثل زندایی زن عمو اینا خوبه .

به نظرم اگه بقیه هم از صحبت کردن منظور خاصی نداشتن با افراد مثلا بالای 50-60 سال هم باید هم صحبت بشن نه اینکه فقط با پسرا یا دخترای هم سن و سال خودشون. لطفا نگین که حتما حرفی برای گفتن ندارن که دیدم اگه سوالی هم ازشون پرسیده بشه که بحث مورد علاقشونه سعی میکنن سریع بپیچونن ولی با هم سن های خودشون ی برعکس دوست دارن حتی یه بحث الکی رو کش بدن و حرف بزنن.

حتی پسرا با افراد میانسال که زن هستن بیشتر دوست دارن هم صحبت بشن تا مثلا یه مرد 50-60 ساله ...
آدم مذهبی هم نیستم که مثلا حزب اللهی باشم یا حتی روزه بگیرم یا نماز بخونم ولی بقیه بهم میگن تعصبی ام ،جون مثل اونا نیستم که نسبت به مادر یا خواهر خودم بی تفاوت باشم،اونا هم دوست دارن خواهرشون سرسنگین تر باشه یا دوست پسر نداشته باشه یا بدحجاب نباشه یا ...

ولی چون خودشون دوست دختر دارن نمیتونن اگه خواهره کاری کرد بهش تذکر بدن و بازخواستش کنن ( من خواهرمو بازخواست نمیکنم ولی تربیتش جوری بوده که مثل خودم شده و حتی تنها دختر چادری فامیله)

در کل وقتی حواسشون به دختر مردم باشه حواسشون به خواهر خودشون نیست . زشتم نیستم و با عرض معذرت اگه نمیگین مغروره و ... تو دانشگاه یا جامعه جز 5-10 درصد خوب از نظر قیافه هستم (نظر دوستامم هست) و هر کی منو نمیشناسه اوایل فکر میکنه مثل بقیه دوست دختر دارم.چون به ظاهرم میرسم و اهمیت میدم

همه دوستام بهم سرکوفت میدن که چرا دوست دختر نداری و همه الان چه پسر چه دختر دارن  .... و حتی یکیشون بهم میگه این دختری که تو میخوای واسه ازدواج تا 50 سال پیش تو شهرمون بوده ( شهرما حدودا 50 هزار نفره ) الان یا باید بری عربستان و مصر و ...، یا باید بری پشت کوه . که من حتی به حاضرم از اینجاها زن بگیرم ولی اونی باشه که میخوام.

الان با توجه به اینا که گفتم انتظار دارم همسر آیندم اگه حداقل از خودم بهتر نیست ( که همه پسرا انتظار دارن بهتر باشه،چون در کل دخترا نسبت به پسرا با حیاترن) حداقل مثل خودم باشه،چه از نظر قیافه چه از نظر اخلاقی که توضیح دادم.

واسم مهم نیست مذهبی باشه یا نباشه ولی دوست دارم با هیچ پسری هیچ (بازم میگم هیچ)رابطه ای نداشته باشه،حتی حرف هم نزده باشه،چه کاری چه خوش و بش کردن و چه هر مدل حرف دیگه
به نظر شما و دوستان چند درصد دخترای جامعه ما اینطوری هستند؟ اصلا دختر اینطوری پیدا میشه؟ لطفا راهنمایی کنین.


مرتبط با خطرات دوستی با جنس مخالف:

به شوهرم گفتم قبلا با چند نفر بودم، الان بهم اعتماد نداره

وقتی بهش میگیم بیا خواستگاری بهانه میاره

خواستگارم به دختری که قبلا باهاش رابطه داشته باج میده

نمی تونم به شوهرم اعتماد کنم، چون تا قبل از ازدواج به یه دختر دوست بوده

خطر انتخاب تحمیلی همسر در روابط با جنس مخالف

به 11 دلیل دوستی های قبل از ازدواج ممنوع

به هیچ وجه پیشنهاد نکنید که کسی بره دوست دختر یا پسر بگیره

در خواستگاری، گناهان گذشته رو باید فاش کنیم ؟

می ترسم شوهرم متوجه گناهان گذشته ام بشه

گناهان دوران بچگیم باعث شدند که خواستگارانم رو رد کنم

میخوام از دست دوست پسرم شکایت کنم ؟

فهمیدم نامزدم قبلا دوست پسر داشته ، در مرحله قبل طلاق هستیم

متاهلم ، چطور جلوی تماس های دوست پسر سابقم رو بگیرم ؟

دروغگویی بعضی از دختران دوست پسر دار به خواستگار

دوست پسر قبلیم تهدید کرده فیلم هایی که ازم داره رو پخش می کنه

ازدواج کردم ولی هنوز تو فکر دوست پسرمم

تردید در ازدواج با دختری که 7 سال دوست پسر داشته

اگه در گذشته دوست پسر داشتی زن من نشو ...

ازدواج با پسری که دوست دختر داشته عاقلانه است؟

میخوام برم دوست دختر پیدا کنم تا از فکرها و فشار ها خلاص بشم

دوستی به قصد ازدواج با اطلاع خانواده

دخترهایی که سابقه دوستی دارند جذاب تر هستند ؟!

نمک روی زخم ما دخترها و پسرهای توبه کرده نپاشید

چند سوال راجع به دوستی قبل ازدواج یا حتی نامزدی

 عوارض ازدواج های بر پایه دوستی چیه ؟

در 14 سالگی به یه پسر قول ازدواج دادم، الان پشیمونم

دوستی به قصد ازدواج چه تعریفی داره؟

نظر شما در مورد دوستی سالم تا زمان ازدواج

از دوست پسرم خواستم بیاد خواستگاری ولی ...

با یه پسر دوست هستم ولی یه خواستگار بهتر برام اومده

کسی که چندین رابطه رو تجربه کرده مناسب ازدواج نیست

چند مورد از رازهای پنهان انگیزه ی دوستی پسرها با دخترها

انتقال تجربه ناموفقم در دوست دختر شدن

دوست دختر سابق شوهرم دست بردار نیست

مثل یه دستمال کاغذی باهام رفتار کرد و منو انداخت دور


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)