سلام

دختری 24 ساله هستم که یک سال و نیم است که نامزدم. شوهرم پدر و مادرشو خیلی سال پیش از دست داده و تنها زندگی میکنه منو اون 5 سال با هم دوست بودیم. چند ماه پیش فهمیدم که دوست دختر قبلیش حدود یک ماه بهش اس ام اس میداد اون هر چی بهش میگفت که دست از سرش برداره اما دختره تهدیدش میکرد که میاد دم خونمون یا بهش میگفت که به زنت زنگ میزنم شوهرم چیزی به من نگفت تا متوجه شدم که گوشیش رو خاموش میکنه .

بعد از مدتی تو گوشیش اس ام اس دختره رو خوندم که نوشته بود تا اخر عمر عاشقت میمونم و روز عروسیت خراب بشه و از این حرفا من از حال رفتم شوهرم هر جور بود متقاعدم کرد و خطشو عوض کرد تا این که یه روز که خونه خواهر شوهرم بودیم اون دختره به گوشی من زنگ زد و من به شوهرم گفتم و تا میتونستم جیغ کشیدم و گریه کردم .

اینو بگم که قبلا این قضیه رو به خانواده شوهرم گفته بودم خلاصه اون شب شوهرم با چاقو رفت دم خونه دختره اما دختره بیرون نیومد فرداشم با برادر شوهرم رفتیم دم خونه دختره تا به پدرش بگن اما پدرش خونه نبود مادرشم التماس کرد که به پدرش نگیم اخه دختره فامیل شوهرم ایناست.

الان دو ما میگذره و من هنوز حالم خوب نشده همش دعوا میوفتم همش حرف دختره رو میزنم. میترسم اون اشغال شوهرمو از راه به در کنه شوهرم بهم قول داده اگه باز اس داد حسابشو میرسیم اما من همش فکر و خیال میکنم اصلا نمیتونم به شوهرم اعتماد کنم .

اون خیلی اخلاق های خوبی داره اما اصلا منت منو نمیکشه و این منو خیلی آزار میده.اون دختره خیلی وضعیت مال خوبی داشت اما شوهرم منو برای زندگی انتخاب کرد اما بازم دلم راضی نمیشه به خصوص اینکه الان خط قبلیشو وصل کرده میگه تمام کارم به این خط بستگی داره هیشکی اون شمارمو نداره و کارم از دست میدم و از این حرفا دارم داغون میشم خیلی میترسم


بیشتر بخوانید ...

همسرم نسبت به من احساس نزدیکی نمیکنه

گفتن دوستت دارم به آقایون باعث بی علاقگی اونا به زن میشه؟

چکار کنم شوهرم از رفیق بازی دست برداره؟

به شوهر زیاد محبت کنی ازت فاصله میگیره؟!

بچه گونه صحبت کردن خانم رو لوس بازی می دونید؟

برنامه ریزی شوهرم به هم خورده، احساس می کنم منو مقصر میدونه

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

نشانه های دوست داشتن خانم ها توسط شوهرشون

شوهرم منو دوست نداره که همش سرش توی گوشیه

از کجا بفهمم شوهرم زندگی با من رو دوست داره یا نه ؟

چکار کنم شوهرم رو مثل قبل دوست داشته باشم؟

دوست دارم بدونم روش درست رفتار با شوهر چطوریه؟

شوهرم دوستم نداره چه کار کنم ؟

نگرانم نتونم شوهرم رو در دوران عقد راضی نگه دارم

راه های وابسته کردن شوهر رو می خوام یاد بگیرم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)