سلام
من پسری 21 ساله ام مشکل من دقیقا از 7،8 ماه قبل از تولدم به وجود اومد اون هم انگشت شست اضافه ای بود در دست چپم از وقتی فهمیدم چی به چیه و دیگران از این نظر باهام فرق دارن دست چپم مشت بوده تا الان که به این سن رسیدم تا مبادا کسی بفهمه .

بخدا اعتماد به نفسی برام نمونده همش با خودم فک میکنم اگه این مشکلمو توی اولین جلسه خواستگاری مطرح کنم احتمالا جوابشون منفیه .

من مدرک تحصیلیم  کاردانی نرم افزاره، قدم 180 و وزنم هم 70 کیلو  از نظر هیکل و اندام مشکلی ندارم و بگفته دیگران از چهره خوبی برخور دارم تو بعضی کارا هم خیلی از بقیه سرم ولی این مشکل مثه خوره افتاده به جونم انگیزه ای واسه زندگی ندارم شاید بهم بخندین شاید بگین خوبه قطع نخاع نیستی ولی وقتی بخاطر گواهی نامه رانندگی عین گربه از این جا به اونجا بدویی واسه استخدامی هیچ جا قبولت نکنن اونوقت می فهمین چی میگم .


ولی هیچی به اندازه اینکه کسی باهام ازدواج نکنه ناراحتم نمی کنه ازتون خواهش میکنم یه راهی پیش پام بذارین .

شناخت دختران:

اگه دختری سرش زیاد تو گوشیه، یعنی با یه پسر در ارتباطه؟!

بیان فانتزی های ذهنی خانم ها برای اطلاع آقایان

حس کنم مبنای فکری دختر مورد علاقه م با من فرق میکنه

ممکنه دختری با تغییر پوشش و ...، قصد گفتن چیزی رو داشته باشه؟

دخترها، وقتی یه پسر به شما نزدیک میشه، چی در موردش فکر می کنید؟

چطور میشه فهمید جواب نه دختر، واقعی هست یا ناز کردن؟

دختر پر رو میشه زیادی بهش زنگ بزنی؟

روانشناسی دختر خانوم ها از زبان خودشان



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)