با عرض سلام و قبولی طاعات و عبادات خدمت دوستان عزیز

نمی دونم خداییش از کجا شروع کنم...

من یه دختر گناهکارم، با یه روح آلوده، من کسی هستم که سال هاست مبتلا به خ. ا. شدم و فیلم های ناجور می بینم، نمازم ترک شده، به خدا پشیمونم، به خدا غصه دارم، قبلاً خیلی دلم نازک بود، قبلاً گناه برام چیز بدی بود، الان قبحش ریخته. 

می خوام برگردم سمت خدا، می خوام ترک کنم، می خوام بیشتر از این رو سیاه نشم، خواهشا بهم بگید، چه جوری توبه کنم؟، چه جوری جبران کنم؟ 

می خوام اگه شد توبه کنم با امام زمان عج عهد ببندم، دیگه گناه نکنم، دیگه نمازهام رو سر وقت بخونم، حتی نمازهای این ده سالی که نخوندم رو بخونم. 

۲۲ سالمه، ولی روحم خیلی کثیف شده، تو رو خدا اگه راهکار هم ندارید حتی بهم روحیه بدید، بگید که خدا منو می بخشه.

بگید که این کوله بار سنگین رو چه کار کنم من؟، آخرتم خرابه به خدا خرابه، حتی رابطه م با والدینم خوب نیست و بهشون بی احترامی می‌کنم، به هیچ چیزی امید ندارم، حس می‌کنم خدا هم نمی خواد برگردم پیشش، حس می‌کنم داره میگه تو همین کثافتی که درست کردی غرق شو.

خدایا خیلی خسته م خیلی پشیمونم، به خدا بعد از خ. ا . خیلی پشیمون میشم، تو رو خدا یا راهکار بدین یا حداقل امیدواری، آیه ای سوره ای چیزی ...


مرتبط :

گناهکارم، چند سال نماز قضا دارم، برای همین از مرگ میترسم

چندین سال پشت سر هم نماز و روزه قضا دارم

حدیث جعلی در مورد نماز قضا در جمعه آخر ماه مبارک رمضان

از خدا طلب بخشش و مغفرت کردم یعنی میپذیره ؟

پشیمونم از گناهان و بدی هایی که در حق دیگران کردم

چطور گناهان مون رو جبران و اثرشون رو محو کنیم ؟

تصمیم دارم گناهان گذشته رو جبران کنم

می خوام گناهانی که در نوجوانی مرتکب شدم رو جبران کنم

چگونه خودم رو از گناه کردن دور کنم

توضیح در مورد تکفیر گناهان

واقعا اگر خواهان ترک گناه هستین اینو امتحان کنید


مرتبط با ترک خودارضایی:

آموزش گام به گام ترک خودارضایی در خانواده برتر

بعد از ترک خودارضایی اصلا فکر و خیال جنسی به سراغم نمیاد

بعد از ترک خودارضایی ، دیگه فشار جنسی ندارم

ترک خودارضایی برام یه رویا شده بود

تجربه ترک خودارضایی از طریق رفاقت با شهدا

ترک خودارضایی با چله زیارت عاشورای آیت الله حق شناس (ره)

آیا باید بحث خودارضایی در خواستگاری مطرح بشه ؟

تجربه یه دختر 30 ساله در ترک خودارضایی

5 ماه بعد از ترک خودارضایی انگار یک آدم دیگه شدم

10 سال خودارضایی کردم و می خوام ترک کنم

یه دختر برای ترک خودارضایی باید چی کار کنه

دو سوال دختری که تازه خودارضایی رو ترک کرده

برای کسانی که میگن ما نمیتونیم خودارضایی رو ترک کنیم

ترک خودارضایی بعد از 5 سال

بعد از ترک خودارضایی تونستم برای کنکور خوب بخونم

خوشحالم که خودارضایی رو ترک کردم ولی ...

ترک خودارضایی برای پسران

چطور خودارضایی و اعتیاد به فیلم های مستهجن رو برای همیشه ترک کردم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ترک خودارضایی (۱۲۷ مطلب مشابه)