سلام خدمت دوستان عزیز

من راهنمایی میخوام درباره این که چطوری خودم رو از گناه کردن دور کنم، مخصوصا غیبت کردن؛ 

به طور نا خود آگاه دچارش میشم، واقعا کلافه شدم، حس میکنم خدا دیگه دوسم نداره و ازم متنفره، من که معصوم نیستم، دچار گناه میشم.

دیگه دلم نمیخواد اینطوری بشه، نمیدونم چطوری این رو از خودم دور کنم، خیلی غصه میخورم، خدا دیگه منو دوسم نداره، بعد مرگم نمیخوام منو عذاب بدن، خیلی میترسم، هم از خدا هم از فرشته ها که بلای بدی سرم نیارن.

میترسم خدا دیگه توبه های منو قبول نکنه، دلم واقعا خونه از ناراحتی و غصه خوردن، خیلی حالم از خودم بد میشه، توبه کرده بودم بازم شد، دیگه راه نجاتی ندارم، دلم میخواد گریه کنم.

بعد یه مسئله دیگه نیاز به مشورت شما عزیزان دارم، الان این سایت کنکور 100 و الا صاحب هاشون راضی هستن یه وقت دچار حق الناس نشم خیلی فکرم رو درگیر کرده، دوستان کسی میدونه بگه من از سایت ایزی کنکور دانلود کرده بود، درس دینی برای آیات، اول کار نمیدونستم صاحبش ناراضی هست، ولی وقتی فهمیدم تو مشاوره دینی که دانلود کرده بودم گفت من راضی نیستم وقتی فهمیدم همه مطالبی که از اون سایت دانلود کرده بودم رو پاک کردم.


مرتبط :

گناهکارم، چند سال نماز قضا دارم، برای همین از مرگ میترسم

از خدا طلب بخشش و مغفرت کردم یعنی میپذیره ؟

پشیمونم از گناهان و بدی هایی که در حق دیگران کردم

چطور گناهان مون رو جبران و اثرشون رو محو کنیم ؟

تصمیم دارم گناهان گذشته رو جبران کنم

می خوام گناهانی که در نوجوانی مرتکب شدم رو جبران کنم

توضیح در مورد تکفیر گناهان


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) ترک گناهان (۸ مطلب مشابه)