سلام 

بچه ها من از مرگ بخاطر گناهایی که کردم میترسم .3 الی 4 سال نماز قضا دارم، یه عالمه گناه کردم، همه ش میترسم که مرگم برسه چون من تا یه مشکلی تو بدنم ایجاد میشه حس میکنم یه بیماری خطرناک دارم و میمیرم . چیکار کنم بتونم جبران کنم گناهانم رو و نماز ها رو هم در مدت کمی بخونم ؟


مرتبط :

علت ترس ما از مرگ چیست ؟

چیکار کنم از مرگ نترسم؟

چندین سال پشت سر هم نماز و روزه قضا دارم

حدیث جعلی در مورد نماز قضا در جمعه آخر ماه مبارک رمضان

از خدا طلب بخشش و مغفرت کردم یعنی میپذیره ؟

پشیمونم از گناهان و بدی هایی که در حق دیگران کردم

چطور گناهان مون رو جبران و اثرشون رو محو کنیم ؟

تصمیم دارم گناهان گذشته رو جبران کنم

می خوام گناهانی که در نوجوانی مرتکب شدم رو جبران کنم

توضیح در مورد تکفیر گناهان



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)