سلام

این شب ها، شب های بستری بودن خانوم حضرت زهرا سلام الله علیهاست ، شب هایی که مادرمون سر درد داشتن و همراه با سر درد به شهادت رسیدن ، دوستان خوبم، تنها راه نجات همه ماها توسل به مادرمون حضرت زهرا و خانواده این خانوم هست ، بخدا تجربه ی شخصیه خودم هم همینه .

هر وقت بیکارید، تو اتوبوس، تو رختخواب، تو خیابون، یا هر جای دیگه ای که بیکار هستین، به جای کار ها، رفتارها و حرف های بیخودی، مشغول صلوات فرستادن به روح پر فتوح مادرمون حضرت زهرا بشید، بعد خودتون نتیجه اش رو خواهید دید .

طوری میشید که فکر میکنید خدا شهوت رو از وجود شما برداشته! جوری که حتی اگر خودتون هم بخواید به سمت گناه برید واقعا به معنی واقعی کلمه دیگه نمیتونید! واقعا اگر خواهان ترک گناه هستین اینو امتحان کنید . پشیمون نمیشید ، وقتی ان شاء الله به نتیجه رسیدین، برای من هم دعا کنید . 

فراموش نکنید برای پیروزی رزمندگان اسلام هر جایی که هستن دعا کنید که اگر من و شما اینجا در حال نوشتن و خوندن هستیم، همه مدیون رزمندگان اسلام هستیم...


مرتبط :

گناهکارم، چند سال نماز قضا دارم، برای همین از مرگ میترسم

چندین سال پشت سر هم نماز و روزه قضا دارم

حدیث جعلی در مورد نماز قضا در جمعه آخر ماه مبارک رمضان

از خدا طلب بخشش و مغفرت کردم یعنی میپذیره ؟

پشیمونم از گناهان و بدی هایی که در حق دیگران کردم

چطور گناهان مون رو جبران و اثرشون رو محو کنیم ؟

تصمیم دارم گناهان گذشته رو جبران کنم

می خوام گناهانی که در نوجوانی مرتکب شدم رو جبران کنم

چگونه خودم رو از گناه کردن دور کنم

توضیح در مورد تکفیر گناهان


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)