با سلام 

دختری ۲۸ ساله هستم، تحصیلکرده و با ظاهری معمولی، و ساکن یکی از شهرهای کوچک شمال ،  راستش من توی دو راهی سختی گیر افتادم، و نمیدونم بین فراموش کردن گذشته یا مهم دونستن گذشته کدوم رو انتخاب کنم، توی این دو هفته هر چقدر که فکر کردم نتونستم به جواب درستی برسم.

قضیه از این قراره که وقتی ۱۷ سالم بود (حدودا ۱۱ سال پیش)  به خاطر اشتباه بچه گانه من  پسر همسایه ما فکر میکرد که اون رو دوست دارم، اون به همه دوستانش گفته بود که من عاشقم و منو به همه نشون میداد. 

کار به جایی رسید که از ترس اون حرف ها وقتی از خونه بیرون میرفتم از دم در خونه شون رد نمیشدم که یه وقت نبینمش. توی اون سال ها خیلی عذاب کشیدم. این نشون دادن من با دست و خنده و تحقیر تا ۵ سال بعد از اتفاق ادامه داشت تا اینکه اون شخص ازدواج کرد و منم نفس راحتی کشیدم.

حالا بعد از ۱۲ سال خانواده این پسر منو برای برادر دیگرش در نظر گرفتن، از اون جایی که موقعیت این خانواده عالیه (فرهنگ و سواد بالایی دارن و بسیار خانواده دوست و چشم پاکن) میدونم احتمال اینکه همچین موقعیتی در آینده م پیش بیاد تقریبا صفره.

وقتی یاد گذشته می افتم و یاد اون شب هایی که از ناراحتی گریه میکردم میگم حتی اگه اون ها قضیه رو فراموش کرده باشن من نباید جواب مثبت بدم چون در این صورت به خودم خیانت کردم. راستش هنوز کینه اون روزها توی دلم هست و دوست دارم بعد از خواستگاری بهشون جواب رد بدم تا بفهمن حرف هایی که در مورد من زدن اشتباهه و من اون قدرها هم مشتاق خانواده شون نبودم که فکر میکنن .

از طرفی میترسم اون رو رد کنم و نتونم ازدواج موفقی داشته باشم، یادمه سه سال پیش خیلی اتفاقی اون پسر رو که در موردم حرف زده بود رو دیدم و دیدن اون کافی بود تا تمام گذشته جلوی چشمانم بیاد و  خیلی به هم بریزم.


مرتبط با شناخت پسر مورد علاقه و خواستگار:

از چه راه هایی بفهمم خواستگارم شکاک هست یا نه؟

چه جوری میشه از سالم بودن یه پسر مطمئن شد؟

چطور بفهمم که پسر مورد علاقه م خلق و خوی دخترونه داره یا نه؟

چرا رفتار پسر مورد علاقه م نسبت به من سرد شده؟

چطور درجه عصبانیت خواستگارم رو بسنجم؟

چطوری می تونم بفهمم که پسر مورد علاقم شکاکه یا نه؟

دست به جیب شدن پسر در دوران آشنایی قبل از ازدواج

آداب بیرون رفتن در مرحله آشنایی قبل از ازدواج چیه؟

چطور باید حلال یا حرام خور بودن خواستگار رو تشخیص بدیم؟

چطوری میشه فهمید یه پسر احساساتی هست یا نه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رد کردن خواستگار (۱۴۳ مطلب مشابه)