دوستان سلام

من در نظرات یکی از پست ها از یکی از کاربران پرسیدم؛

اگه دختری به یه پسر بگه این مدت خیلی بدنم درد میکنه، پسر بگه یه ماساژور بگیر هر شب ماساژت بده، دختر هم بگه اینجا (شهری که درس میخونه، هدف از جمله پرانتز اینه که متوجه بشین منظور دختر از اینکه میگه موجود نیست این نیست که آقا پسر بفرما ماساژم بده) موجود نیست... پسر هم بگه من خیلی خوب بلدم ماساژ رو، تو استخر بچه ها التماسم میکنن.

این گفته صحبت معمولیه یا تیکه جنسی یا شوخی نامتعارف؟

ایشون هم گفتن، این حرفش یعنی درخواست مستقیم رابطه جنسی!

حالا میخوام ازتون بپرسم واقعا همچین چیزی که این آقا میگه هست؟، لطفا سرزنشم نکنید، فقط میخوام بدونم آیا منظور خاصی داشته یا صرفا شوخی بوده؟، فکر کنید منم دوست تون هستم اومدم باهاتون مشورت کنم.

من واقعا با پاسخ این آقا بهم ریختم، واقعا باورش واسه م سخته که اون پسر به خودش جسارت همچین پیشنهادی داده باشه، از طرفی همکلاسی هستیم تقریبا نمیخوام حرفی پشتم باشه.

آش نخورده و دهن سوخته!

سپاس

مرتبط:

علت تناقض های رفتاری پسری که قراره باهاش ازدواج کنم چیه؟

دخترانی که پسران اون ها رو برای تفریح و رابطه جنسی میخوان چه ویژگی هایی دارن؟

مشکل بزرگم اینه که اصلا دید خوبی نسبت به مردها ندارم

آقایون از کانال رابطه جنسی عاشق یه خانم میشن؟

بدترین رفتاری که از جانب جنس مذکر اعصاب تون رو خورد میکنه چیه ؟

اعتماد به نفس پسری که منتظره دختران بهش پیشنهاد آشنایی بدن بالاست ؟

پسرانی که دختر زیاد دور و ورشونه چه مشخصه هایی دارن؟

تفاوت های دل کندن واقعی با کم محلی مصنوعی پسران در ارتباط با دختران

فراز و نشیب های بعضی از آقایون در ارتباط با خانم های همکار، همکلاسی و ...

دلیل انتشار عکس با دوست دختر در فضای مجازی چیه؟

زئوس تایپ ها، رابطه عشق و قدرت

روش کسب شناخت قبل از ازدواج

هدف دختران از تمجید، تایید و علاقه به سلبریتی های مرد چیه ؟

شخصیت شناسی انواع مردان

نقش شناخت از خود و طرف مقابل در داشتن یک رابطه موفق

ویژگی های افسردگی در مردان

ویژگی های کاملا مردانه

ذات واقعی مردان چگونه است؟

واکنش مورد علاقه مردان موقع درد و دل کردن

سه سوال در مورد نیاز عاطفی مردان


مرتبط با نوع رفتار دختران در دانشگاه:

قبل از اینکه برم دانشگاه یه دختر خیلی سر به زیر و معتقدی بودم

لازمه یه کم راحت تر با پسران همکلاسیم برخورد کنم ؟

چگونه در حین سنگین بودن در دانشگاه زیبا باشیم؟

والدینم تا قبل از دانشگاه اجازه ندادند به هیچ اجتماعی وارد بشم

چرا دختران/پسران بعد از دانشگاه رفتن این همه فرق میکنن؟

در دانشگاه همیشه در برابر پسران خیلی مغرورم

وارد دانشگاه که شدم چیزهای عجیبی دیدم

مثل بقیه دختران کلاس مون با پسرا راحت باشم؟

در کلاس های مختلط احساس امل بودن بهم دست میده

از جو محیط دانشگاه می ترسم

تصور من از محیط دانشگاه اون چیزی بود که در فیلم های خارجی دیده بودم

می خوام با همکلاسی های پسر ، رفتاری محترمانه داشته باشم

چطور پسر همکلاسیم رو نادیده بگیرم و به درسم برسم ؟

اعتماد بنفسم رو از وقتی وارد دانشگاه شدم پاک از دست دادم

من دختریم که چشم چرونم ؟

محدوده دوستی و آشنایی برای یه دختر دانشجو

در دانشگاه چه طوری باید با پسران رفتار کرد ؟

دوستی با پسرهای هم کلاسی افتخاره ؟

حدود رفتار اجتماعی یک دختر در دانشگاه و محیط کاری

جلوگیری از ایجاد صمیمیت با نامحرم ها در دانشگاه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
نوع رفتار در دانشگاه (۱۲۲ مطلب مشابه) رفتار شناسی پسران (۹۹ مطلب مشابه)