سلام 

سریع میرم سر اصل مطلب . 

من دختریم که خوابگاهیم , ترم یک و دو وقت هایی که کلاس نداشتم سریع می اومدم خوابگاه و متاسفانه بجای درس خوندن یا آهنگ گوش میدادم یا میخوابیدم، کلا وضع بدی بود , از ترم سه تصمیم گرفتم که برم کتابخونه ی دانشکده مون تا مجبور باشم درس بخونم و کلا آدما رو ببینم و تنها نباشم , بهتون بگم که من هیچ رفیقی تو دانشکده ندارم , از اون موقع خوابم درست شده , روحیه ی خودم بهتر شده و درسمم بهتر ولی یه چیزی اذیتم میکنه .

من یه مقدار حواس پرتم , مثلا دارم درس میخونم اگه کسی وارد بشه متوجه میشم ناخوداگاه نگاهم سمتش میره ولی کوتاه و در عرض یکی دو ثانیه دوباره برمیگردم سمت کتاب , تو این یه سال و نیمی که میرم کتابخونه چند تا پسر هستن که ارشد میخونند یا دکترا ولی تو کتابخونه هستن , و تو این مدت هم متوجه شدن من تقریبا یکی دو ساعت رو تو کتابخونه میگذرونم, حالا یادتونه بهتون گفتم زود حواسم پرت میشه ؟ میگم مبادا با خودشون بگن این دختره الکی اومده کتابخونه ! با خودشون نگن مگه میشه آدمی هر روز بیاد کتابخونه ؟ حتما هدفش دوستی یا ازدواجه .

مثلا ممکنه سرم همش تو کتاب بوده برای اینکه گردن و چشمم تکون بخوره آدمای تو کتابخونه یا قفسه ی کتاب ها رو نگاه کنم ولی دوباره برمیگردم ,بعد یه چیز دیگه هم بگم من کلا آدمیم روسری های رنگارنگ میپوشم و هر روز یه رنگ ,اما یه مقدار از موهام پیداست و چادر میپوشم ,کلا چادری نیستم اما چون تو شهر غریب هستم برای امنیت خودم, دوری از حرف و حدیث آدم های دور و اطرافم تو این شهری که دانشگاهم هست میذارم ,و یه چیز دیگه اینه که من دیروز سر یه کلاسی که ته نشسته بودم صدای استاد رو خوب نمیشنیدم یهو از یه آقا پسری پرسیدم اون عددی که استاد گفت چی بود ؟ بعد پسره با یه حالت تعجب و گنگی نگام کرد , نکنه ایشون با خودش فکر کنه من اهل رابطم و اینا و تو چشمش یه دختر بد باشم ؟  

خیلی دلشوره گرفتم یعنی من دختریم که چشم چرونم ؟ دختریم که اهل دوستیم ؟ آقایون و پسرهای گل وبلاگ بیان بگن که دیدشون نسبت به این دختر چی هست ؟ تو رو خدا راستشو بگید چه فکری راجع بهش میکنید ؟ 

مرسی 


مرتبط با نوع رفتار دختران در دانشگاه:

قبل از اینکه برم دانشگاه یه دختر خیلی سر به زیر و معتقدی بودم

لازمه یه کم راحت تر با پسران همکلاسیم برخورد کنم ؟

چگونه در حین سنگین بودن در دانشگاه زیبا باشیم؟

والدینم تا قبل از دانشگاه اجازه ندادند به هیچ اجتماعی وارد بشم

چرا دختران/پسران بعد از دانشگاه رفتن این همه فرق میکنن؟

در دانشگاه همیشه در برابر پسران خیلی مغرورم

وارد دانشگاه که شدم چیزهای عجیبی دیدم

مثل بقیه دختران کلاس مون با پسرا راحت باشم؟

در کلاس های مختلط احساس امل بودن بهم دست میده

از جو محیط دانشگاه می ترسم

تصور من از محیط دانشگاه اون چیزی بود که در فیلم های خارجی دیده بودم

می خوام با همکلاسی های پسر ، رفتاری محترمانه داشته باشم

چطور پسر همکلاسیم رو نادیده بگیرم و به درسم برسم ؟

اعتماد بنفسم رو از وقتی وارد دانشگاه شدم پاک از دست دادم

محدوده دوستی و آشنایی برای یه دختر دانشجو

در دانشگاه چه طوری باید با پسران رفتار کرد ؟

دوستی با پسرهای هم کلاسی افتخاره ؟

حدود رفتار اجتماعی یک دختر در دانشگاه و محیط کاری

جلوگیری از ایجاد صمیمیت با نامحرم ها در دانشگاه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) نوع رفتار در دانشگاه (۱۲۲ مطلب مشابه)