سلام

پسری حدود 22 تا 25 ساله ام ، نماز روزه و واجباتم رو کامل انجام میدم ،حروم و حلال به شدت سرم میشه وضع مالیمونم متوسط رو به پایینه ،از سیزده سالگی کار کردم رتبه 20 کنکورم دانشگاه دولتی ام  ، تهران درس میخونم ماشین و خونه و این صحبت ها رو ندارم چون از بچگی هر چی کار میکردم پول تو جیبی مو ور میداشتم بقیش رو میدم بابام و مادرم .

خلاصه فقط هدفم این بود یه باری از رو دوش اونا بر دارم و با خدا معامله کردم ، انصافا خدا هم با بهترین حالت ممکن جوابم رو داد  و الان شکر خدا نتیجه ش این شد هر کی تو فامیل با مادرم صحبت میکنه میگه اینو زن نده حیفه بخدا و از این حرفا ولی خودم چون اهل دوستی با دختر و مشروب و دود نیستم احساس میکنم باید زن بگیرم برا همین چند جا رفتم خواستگاری .

روی حرفم با شما از اینجا به بعده که چرا بعضی از دختران شهامت زندگی کردن با یکی مثل منو ندارن و همش فکر میکنن کم میارن ؟ وسط زندگی و همه چی خراب میشه . تو رو خدا یه ذره غیرت داشته باشین واسه آینده تون و براش تلاش کنین . بخدا اگه بابای من بهم پول بده من با کسی ازدواج کنم ازش نمیگیرم چون لذتی نداره برام ، آدم باید با زنش زندگی رو بسازه تا دوتاشون زیر فشار زندگی برن و تجربه کسب کنن و آبدیده بشن که بعدا بدونن چه جوری بچه شون رو تربیت کنن و راه و چاه رو نشونش بدن .

بخدا خسته م از دست این دخترایی که شرایط رو بهشون میگیم میگن قبوله بیاید خاستگاری ولی تا میفهمن وضع مالیت جالب نیست میگن تو خیلی پسر خوبی هستیا ولی خب پولم مهمه و ردت میکنن .

 وقتی پا پیش بذاری دیگه از تو ایمان نمیخوان فقط پول میخوان ، ماشین میخوان، مدرک حتما لیسانس به بالا، کار دولتی و ...

بعضی هاشون که خیلی خوبن میگن هر هفته باید ببریشون شاه عبدالعظیم ،نماز جمعه هم نباید ترک شه ، یعنی این گروه آخری خیلی خوبن خود پیغمبر هم نماز جمعه رو واجب نکرده اون موقع اینا میگن حتما باید بریم .

آخه مگه آدم کسی که همه شرایط خوب رو داره و با ایمانه رو فقط به خاطر نرفتن نماز جمعه رد میکنه ؟ به خدا مخم داره میترکه ، الان که دارم تایپ میکنم اینا قصه نیست همش عین واقعیته با تموم این بهونه ها ردم کردن که دارم میگم .

من چند جا رفتم خاستگاری به این نتیجه رسیدم خودم رو حروم بعضی از دختر ها نکنم ، من اگه زن نگیرم زیر فشار جنسی داغون میشم ولی بخدا برام بهتر از اینه که با بعضی از این دختر ها ازدواج کنم و در آخر فقط هدفم اینه به شما دخترا بگم خیلی پسر با غیرت بی پول زیاده ، تو رو خدا لذت زندگی با این پسران رو از خودتون نگیرید .

به قرآن برید بهشون جواب مثبت بدین تلاشم بکنین قناعت و صبر هم بکنید به خدا قبول دارم سخته ولی انقد شیرینه که حد و حساب نداره من زن ندارم ولی شیرینیش رو میتونم حس کنم .

در آخر از همه میخوام اگه تو صحبتام مشکلی دیدن و موافقم نبودن دلایل شون رو زیر پست بگن تا منم روشن شم

ممنون


مرتبط:

عاشق شدم اما خانواده م به خاطر مسائل اقتصادی مخالفت می کنند

از یه دختر خوشم اومده، اما کلی مشکل سر راهم هست

19 سالمه، به دختر همسایه علاقمند شدم، چکار کنم؟

از یکی از همکلاسی هام خوشم میاد اما پیش نیاز های ازدواج رو ندارم

عاشق شدم ولی سربازی نرفتم، شغل خوب هم ندارم

قصد ازدواج دارم اما درآمدی ندارم

خانواده فشار میارن ازدواج کنم اما شغل ثابتی ندارم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)