با سلام خدمت همه ی خانواده برتری های عزیز

من پسری ۲۲ ساله هستم که ترم ۶ مهندسی مواد و متالورژی هستم و دانشگاه سمنان درس میخونم. حدودا یکی دو هفته ای میشه که با دختری از طریق توییتر آشنا شدم و بعد از گذشت دو سه روز اکانت تلگرامش رو ازش گرفتم و توی تلگرام باهاش در ارتباطم.

این دختر ۱۸ سالشه و با وقار هستش و بسیار گرم و شوخ طبع هست. من یه جورایی فکر میکنم که به این دختر علاقه پیدا کردم و واقعا میخوام باهاش ازدواج کنم ولی هر چی فکرش رو میکنم میبینم کلی مشکل سر راهم هست.

یکیش اینکه من ۲ سال از درسم مونده و تازه بعدش سربازیم هست که به اضافه ی اون دو سال میشه ۴ سال. مشکل دیگه اینکه من نمیدونم این دختر منو دوست داره یا نه یا اصلا به ازدواج فکر میکنه یا نه. همه ش میگم نکنه فقط بخاطر سرگرمی با من در ارتباط باشه یا نکنه بره دانشگاه نظرش درباره ی من تغییر کنه و عاشق کس دیگه ای بشه و یا اصلا ممکنه منو نپسنده و هزار جور از این فکرها هست توی ذهنم که داره اذیتم میکنه.

حتی اگه تمام این مشکلاتم برطرف شه بزرگترین مشکل به نظر من اینکه خانواده ی اون ها از لحاظ وضع مالی خیلی از ما بهترن، اون ها توی تهران خونه دارن ولی ما توی ورامین هستیم و وضع مالی مون متوسط رو به پایین هست، اما با تمام این مشکلات من فکر میکنم که خانم و همسر آینده ام رو پیدا کردم و دوست دارم این رو باهاش مطرح کنم ولی نمیدونم چه جوری و اینم بگم که اون اولایی که به تلگرامش پیام دادم منو جزو مخاطبینش ذخیره کرد که شماره اش برای من قابل رویت شده بود جالبه خودش از این قابلیت خبری نداشته یعنی به طور اتفاقی من شماره ی این خانم رو دارم و این میتونه یه نشونه باشه از اینکه خدا هم میخواد که این اتفاق بیافته یا نه؟!

یه چیز دیگه هم اینکه اگه اونم دوسم داشته باشه و با هم قرار بذاریم که ۲ سال با هم باشیم و بعدش من برم خواستگاریش به نظرتون خوبه یا نه و آیا امکان داره نظرش عوض بشه و کلا دیدگاهش نسبت به من فرق کنه؟!

ببخشید خیلی طولانی بود ولی لطفا کمکم کنید که بتونم این مشکلات رو حل کنم و اگه به صلاح هست من و این خانم با هم ازدواج کنیم.

 

مرتبط:

19 سالمه، به دختر همسایه علاقمند شدم، چکار کنم؟

از یکی از همکلاسی هام خوشم میاد اما پیش نیاز های ازدواج رو ندارم

عاشق شدم ولی سربازی نرفتم، شغل خوب هم ندارم

قصد ازدواج دارم اما درآمدی ندارم

خانواده فشار میارن ازدواج کنم اما شغل ثابتی ندارم

 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
قصد ازدواج بدون داشتن امکانات (۱۱ مطلب مشابه)