سلام
قصد ازدواج دارم ولی نمی دونم چطوری اینو به خانواده ام بگم .من 6 ماهی میشه که یه دختری رو دیدم و ازش خوشم اومده . بعد از مدتی ازش خواستم باهاش صحبت کنم که قبول نمیکرد تا آخرش بهش گفتم قصدم ازدواجه نه دوستی اونم شماره خونشون رو داد گفتش اگه این طوره با مادرش صحبت کنیم .
حالا مشکل من اینه که نمیدونم چطوری با خانواده مطرح کنم من سنم 20 ساله درآمدی ندارم الان ولی یه خونه از خودم دارم و چند وقت دیگه هم یه ماشین میگیرم اگه ازدواج کنم حتما کار میکنم که یه جا سراغ دارم ماهی بیشتر از 1 تومان بهم میدن آشناست.
اما نمیدونم چطوری میتونم مطرح کنم با خانواده خودم که برام برن خواستگاری خونه ی ما کرمانشاه ولی دختری که راجع بهش میگم مشهد هستن من الان دانشگاه فردوسی مشهد درس میخونم و توی حرم دیدمش همون اول دیدمش ازش خوشم اومد و رفتم خونشون رو پیدا کردم و نزدیک خونشون بهش گفتم .
حالا به نظر شما چطوری با خانواده مطرح کنم من به ازدواج نیاز دارم باور کنین از لحاظ نیاز عاطفی و جنسی خیلی تحت فشارم به خصوص نیازهای عاطفی. راستی راجع بهش تحقیق کردم و ظاهرا دختر پاکیه و کسی چیزی ازش ندیده. تا حالا خودمو نگه داشتم ولی دیگه نمیتونم.
کمکم کنید لطفا.

مرتبط با قصد ازدواج بدون داشتن امکانات:

به خاطر آینده ی مبهم، می ترسم برای ازدواج به کسی پیشنهاد بدم

19 سالمه، به دختر همسایه علاقمند شدم، چکار کنم؟

از یکی از همکلاسی هام خوشم میاد اما پیش نیاز های ازدواج رو ندارم

20 سالمه، نمی تونم دختر مورد علاقم رو فراموش کنم

یه پسر 18 ساله ام، از کجای دلم بگم براتون؟!

خانواده فشار میارن ازدواج کنم اما شغل ثابتی ندارم

عاشق شدم ولی سربازی نرفتم، شغل خوب هم ندارم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)