سلام 

پسری 24 ساله هستم، فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی، از تنهایی خیلی ناراحتم، مشکلی که دارم اینه که میترسم برم سمت دختر به خاطر شرایطم، از لحاظ ظاهری و اخلاقی مشکلی ندارم اما خونه و ماشین ندارم، (میدونم این ها دلیل نمیشه چون بعضی ها شرایط شون همینه) ولی از آینده ی مبهم میترسم. 

میدونم فعلا شرایط ازدواج رو ندارم و دخترها هم معمولا رابطه ای رو میخوان که تضمینی برای آینده داشته باشه، خودم دنبال رابطه ای سالم هستم با یه شخص مناسب برای ازدواج در آینده، اما فعلا شرایط مالی خوبی ندارم و با توجه به شرایط مملکت آدم از فرداش خبر نداره. 

با اینکه چند تا کیس برای پیشنهاد دادن هست و فکر کنم قبول میکنن با این شرایط، اما قبول هم بکنن وقتی تضمینی واسه آینده نداشته باشن زودی میذارن میرن، واسه همین میترسم. نظر شما چیه، دل رو بزنم به دریا برم پیشنهاد بدم یا تو تنهایی بمونم؟


مرتبط با قصد ازدواج بدون داشتن امکانات:

19 سالمه، به دختر همسایه علاقمند شدم، چکار کنم؟

از یکی از همکلاسی هام خوشم میاد اما پیش نیاز های ازدواج رو ندارم

20 سالمه، نمی تونم دختر مورد علاقم رو فراموش کنم

یه پسر 18 ساله ام، از کجای دلم بگم براتون؟!

خانواده فشار میارن ازدواج کنم اما شغل ثابتی ندارم

عاشق شدم ولی سربازی نرفتم، شغل خوب هم ندارم

قصد ازدواج دارم اما درآمدی ندارم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)