سلام .

دوستان من دانشجوی کارشناسی هستم .

مشکلی که دارم اینه که از یکی از همکلاسی هام خوشم میاد اما همون طور که میتونید حدس بزنید پیش نیاز های ازدواج مثل داشتن شغل و سربازی رفتن رو ندارم. از نظر داشتن توانایی اداره یک زندگی به خودم اطمینان دارم چون بیشتر از یک ساله که دارم تنهایی تو یک خونه زندگی میکنم و زندگیم رو اداره میکنم.

من خودم میدونم که فکر کردن به این جور چیزها تو این سن درست نیست و باید به فکر درس و شغل بود و هیچ وقت حتی به مخیله ام هم خطور نمیکرد که تو دوران کارشناسی و تا قبل از سربازی و پیدا کردن شغل، به فکر عشق و عاشقی و ازدواج بیافتم ... اما میدونید مشکل کجاست ؟

ترس ...واقعا از اینکه هر شب با ترس از اینکه فردا تو دانشگاه اون خانم رو با یک حلقه تو انگشتش ببینم ، بخوابم خسته شدم . نمیدونم درک میکنید این حس منو یا نه ... اما خیلی حس بد و آزار دهنده ایه .بالاخره به این نتیجه رسیدم که برم و پا پیش بذارم . اما خب ترس از رد کردنم بخاطر مشکلات مالیم رو دارم . 

البته منصفانه بگم خدا رو شکر من وضع مالیم نسبت به اکثر همسن هام خیلی خوبه، مثلا اینکه دو تا خونه دارم که یکیش رو اجاره دادم و ماهی یک و پونصد اجاره میگیرم و با همین پول هم دارم زندگیم رو میگذرونم ( هر چند از این پول ماهی ٨٠٠ تومنش رو بخاطر وام مسکنی که برای خونه دومم گرفتم دارم میدم و همین طور ماشینی که داشتم رو بخاطر خونه دومم فروختمش )

تصمیم دارم خونه ای که دادم اجاره رو بفروشم و پولش رو بذارم تو بانک و سودش رو بگیرم که با توجه به محاسباتم ماهی ٨ تومنی میتونم سود بگیرم و تو اون یکی خونه م زندگی کنم .

با اینکه خودم هم میدونم فروختن خونه و گذاشتنش تو بانک دیوانگیه و تا چند سال دیگه ارزش پولم خیلی کم میشه و اگه همین خونه رو نگه دارم چند سال بعد سرمایه م چند برابر میشه، اما واقعا حاضرم بخاطر بدست آوردن اون دختر این کار رو انجام بدم .

حالا به نظرتون من چیکار کنم ؟ به نظرتون تصمیمم درسته ؟ آیا با توجه به اینکه فعلا شغل ندارم و سربازی هم نرفتم ( البته این رو هم بگم که بخاطر جبهه پدرم چیزی حدود شیش ماه از دوران خدمتم کسر میشه ) میتونم با اون دختر ازدواج کنم ؟ آیا خانواده ش قبول میکنن ؟

البته با یکی از دوستام که مشورت کردم گفت میتونی بجای این کارها ، باهاش دوست بشی و این جوری لازم نیستی نگران ازدواج کردنش باشی و اینقدر زود و با عجله بری خواستگاری . اما من اصلا علاقه ای به دوستی ندارم بعید هم میدونم اون دختر اهل این چیزها باشه. به نظرتون این کار درسته ؟


مرتبط:

عاشق شدم ولی سربازی نرفتم، شغل خوب هم ندارم

قصد ازدواج دارم اما درآمدی ندارم

خانواده فشار میارن ازدواج کنم اما شغل ثابتی ندارم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)