سلام 

من پسری 19 ساله م، یکی از همسایه های ما که در مسجد محل ما هم رفت و آمد میکنند دختری 18 ساله دارند که به ایشان علاقه مند شدم، ولی هیچ کاری نمیتونم بکنم نه شرایط سنی و کاری جوری هست که بتونم برای ازدواج اقدام کنم و نه اهل دوستی و روابط نا مشروع هستم.

پارسال هم به شوخی به مادرم حرف زن گرفتن زدم و خیلی تند برخورد کرد؟ شما بگید من چیکار کنم؟


مرتبط با قصد ازدواج بدون داشتن امکانات:

به خاطر آینده ی مبهم، می ترسم برای ازدواج به کسی پیشنهاد بدم

از یکی از همکلاسی هام خوشم میاد اما پیش نیاز های ازدواج رو ندارم

20 سالمه، نمی تونم دختر مورد علاقم رو فراموش کنم

یه پسر 18 ساله ام، از کجای دلم بگم براتون؟!

خانواده فشار میارن ازدواج کنم اما شغل ثابتی ندارم

عاشق شدم ولی سربازی نرفتم، شغل خوب هم ندارم

قصد ازدواج دارم اما درآمدی ندارم


مرتبط:

از یکی از همکلاسی هام خوشم میاد اما پیش نیاز های ازدواج رو ندارم

عاشق شدم ولی سربازی نرفتم، شغل خوب هم ندارم

قصد ازدواج دارم اما درآمدی ندارم

خانواده فشار میارن ازدواج کنم اما شغل ثابتی ندارم