درود به همه

من آقام 26 و ساله، از اوایل برج 4 بود که از دختر یکی از همکارانم خوشم اومد. یعنی عاشقش شدم. یک روزم نمیشه که بهش فکر نکنم. همون دختریه که من تو آرزوی داشتنش رو داشتم. بعد چند وقت بالاخره این قضیه رو به خانواده گفتم ولی همه مخالفت کردن. دلایلشم خب مهم ترینش مشکلات اقتصادی و گرونیه. میگن تو الان این جوری میگی ولی بری تو زندگی اون عشق و عاشقی از کلت میپره با این گرونی. من الان خونه و ماشین ندارم. درآمدم برجی 3 تومنه ولی کافی نیست با این تورم. خود خانواده دختر هم از نظر مالی ضعیفن و بار جهیزیه و مخارج رو دوش خودم میره. خودتون میدونین الان خرید یه قلم جهزیه جقدر مشکله.

این دختر بعضی مواقع میاد برای کمک اون جا و می تونم بفهمم که اونم منو می خواد. هنوز چیزی به دختره و مادره نگفتم. چون نمیخوام برم جلو بعدش به نداری بخورم و دختر مردم رو هم بدبخت کنم.

مادره بعضی وقت ها میفهمونه بهم که بیای جلو میپذیریمت. یا خود دختره با نوع نگاهش چراغ سبز رو میده. روزهایی که میاد دلم نمیخواد اون روز به پایان وقت کاری نزدیک بشه و زمان متوقف بشه. واقعا حالم بعد کار دگرگون میشه.

همون حالیه که میخوای باهاش باشی باهاش قدم بزنی یا تو بغلت بگیریش ولی ناتوانی! نمیدونی با چی خودت رو آروم کنی. خیلی مشکله. ولی میدونم که اونم فهمیده من بهش علاقه دارم با کارهایی که تا حالا کردم.

همین باز آرومم میکنه که میدونه. میخوام فعلا منتظر بمونم. تو خونه هم میگن عجله نکن اگر اونم تو رو بخواد فعلا به پات میمونه. بخواد برای تو بشه خدا خودش جفت و جور میکنه. من تنها این دختر رو میخوام. مامانم میگه بابا بیخیال شو دیگه این همه دختر این نشد یکی دیگه. برو یکی رو بگیر که وضع مالی شون خوب باشه که تو فشار نیفتی.

ولی من میگم من نمیتونم عاشق دختر دیگه ای غیر از این باشم، راهنمایم کنید  تو این موقعیت شما میگین چیکار کنم؟


مرتبط:

از یه دختر خوشم اومده، اما کلی مشکل سر راهم هست

19 سالمه، به دختر همسایه علاقمند شدم، چکار کنم؟

از یکی از همکلاسی هام خوشم میاد اما پیش نیاز های ازدواج رو ندارم

عاشق شدم ولی سربازی نرفتم، شغل خوب هم ندارم

قصد ازدواج دارم اما درآمدی ندارم

خانواده فشار میارن ازدواج کنم اما شغل ثابتی ندارم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج فرزندان (۱۸۰ مطلب مشابه)