سلام
بهتر دیدم شروع موضوع با یه مطلب طنز باشه:

تفاوت طرز فکر زن و مرد در موارد مختلف

سالگرد ازدواج:
زن: امیدوارم همیشه عاشق بمانیم و شمع زندگیمان نورانی باشد.
مرد: عزیزم کی کیک می خوریم؟

روز زن:
زن: مهم نیست هیچ هدیه ای برام نخریدی، وجود خودت برام مهمه!
مرد: خوشحالم که تو رو انتخاب کردم، آشپزی تو عالیه خانم، شام چی داریم؟

روز مرد:
زن: اصلا قابلتو نداره کاش می تونستم هدیه بهتری بگیرم.
مرد: حالا اشکال نداره خانم، سال دیگه جبران می کنی؛ چه بوی غذایی میاد!!! گفتی شام چی داریم؟

۴۰ روز بعد از تولد بچه:
زن خطاب به نوزاد: وای مامانی بازم گرسنه هستی، آقا شیر خشک بچه رو ندیدی؟
مرد با دهان پر: نه ندیدم، راستی خانم شیر خشک چرا اینقدر خوشمزه س؟

۴۰ سال بعد:
زن: آقا شمع زندگیمون داره بی فروغ میشه ما دیگه خیلی پیر شدیم.
مرد: یعنی دیگه کیک نخوریم؟

۲ ثانیه قبل از مرگ:
زن: همسر عزیزم همیشه دوستت داشتم.
مرد: گشنمه!!!

وصیت نامه:
زن: کاش مجال بیشتری بود تا در میان عزیزانم می بودم و نثارشان می کردم تمام زندگی ام را…
مرد: شب هفتم قرمه سبزی بدید.

اون دنیا ، آخرت:
زن: خواهش میکنم ما را از هم جدا نکنید، بذارید شوهرم با من بیاد بهشت.
مرد: حالا تو بهشت شام چی میدن؟

صرف نظر از طنز بالا، چرا آقایون اینقدر به شکمشون اهمیت میدن؟ من به این واقعیت رسیدم که آقایون اگه شکمشون سیر باشه هر ناممکنی که ازشون بخوای رو ممکن میکنن برات و البته صرف سیر شدن هم قانعشون نمیکنه حتما باید یه غذای لذیذ و خوشمزه باشه...

مثلا مردای فامیل ما فوق العاده شکم پرستن البته دو سه نفری استثنا داره خوراکشونم فقط گوشت و مرغه و اصلا میانه خوبی با گیاهخواری ندارن  یعنی اگه شش روز هفته پشت سر هم گوشت و مرغ بخورن و روز هفتم یه غذای سبک باشه طوری برخورد میکنن با خانم خونه که انگار کل هفته رو غذای سبک خوردن...

در عوض ما خانما چی؟؟ یه نون و پنیر و سبزی در جمع خانواده مثل یه غذای لذیذ میمونه برامون ...

منم تصمیم گرفتم در این یک مورد شبیه مامانم نباشم به خواستگارم میگم اصلا بلد نیستم غذا درست کنم اینجوری یه عمر خودمو راحت میکنم اگر هم درست کردم یه غذای بدمزه درست میکنم که کلا خودش قید دستپخت منو بزنه ! اصلا یه چیز دیگه شما آقایون که اینقدر شکمی هستید چرا خودتون به فکر آشپزی کردن نیستید ناسلامتی این غذا فقط برا شکم خودتون پخته میشه و گرنه خانما به یه غذای ساده هم اکتفا میکنن...

میدونم آقایون الان از دست من خیلی عصبانی شدید ولی بهتره فحش و ناسزاهایی که نثارم میکنید رو پیش خودتون نگه دارید و با آرامش خاطر فقط جواب سوالمو بدید...

در ضمن جواب سوالم برام مهمه خیلی دوست دارم دلایلشو بدونم کسی تا حالا نتونسته قانعم کنه شاید شما تونستید اونوقت منم تصمیم میگیرم برا همسر آیندم غذاهای خوشمزه درست کنم و شما با این کارتون یکی از همجنساتون رو از خوردن غذاهای فست فودی نجات میدید.

مرسی از همتون

 

پیشنهاد:

 

آقایون شما نگاهتون به کدوم دسته از دختر ها مثبت هست؟

ازدواج میکنی که به رابطه جنسی برسی؟!

علت تناقض های رفتاری پسری که قراره باهاش ازدواج کنم چیه؟

دخترانی که پسران اون ها رو برای تفریح و رابطه جنسی میخوان چه ویژگی هایی دارن؟

مشکل بزرگم اینه که اصلا دید خوبی نسبت به مردها ندارم

آقایون از کانال رابطه جنسی عاشق یه خانم میشن؟

بدترین رفتاری که از جانب جنس مذکر اعصاب تون رو خورد میکنه چیه ؟

اعتماد به نفس پسری که منتظره دختران بهش پیشنهاد آشنایی بدن بالاست ؟

پسرانی که دختر زیاد دور و ورشونه چه مشخصه هایی دارن؟

تفاوت های دل کندن واقعی با کم محلی مصنوعی پسران در ارتباط با دختران

فراز و نشیب های بعضی از آقایون در ارتباط با خانم های همکار، همکلاسی و ...

دلیل انتشار عکس با دوست دختر در فضای مجازی چیه؟

زئوس تایپ ها، رابطه عشق و قدرت

روش کسب شناخت قبل از ازدواج

هدف دختران از تمجید، تایید و علاقه به سلبریتی های مرد چیه ؟

شخصیت شناسی انواع مردان

نقش شناخت از خود و طرف مقابل در داشتن یک رابطه موفق

ویژگی های افسردگی در مردان

ویژگی های کاملا مردانه

ذات واقعی مردان چگونه است؟

واکنش مورد علاقه مردان موقع درد و دل کردن

سه سوال در مورد نیاز عاطفی مردان

من اصلا نمی دونم غرور مردونه چیه!؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)