سلام
زیر 25 سالمه با یه دختر خانمی  تقریبا 20 ساله نامزد کردم عقد هم کردیم یه چند ماهی گذشته یه  چند سالی قراره نامزد باشیم.
نمی دونم چرا از زنم خیلی خجالت می کشم تو جمع مشکل زیادی ندارم و اونقدر اذیت نمی شم اما نمی دونم چرا با زنم انقدر خجالتیم نه می تونم در مورد مسائل عاطفی اینکه بگم دوسش دارم یه هرچیز چیز دیگه ی نه در مورد مسائل جنسی

من از نظر مذهبی تمام تلاشم رو می کنم که  همه مسائل رعایت کنم ایشون هم در حد خوبی الان هم مطما هستم از نظر عاطفی حقش به گردنم مونده خیلی دلم می خواد باهاش حرف بزنم یا بهش اس ام اس بدم.
 اما واقعا هیچ موضوعی برای صحبت باهاش ندارم نمی دونم چی بهش بگم از این نظر خیلی رنج می برم نمی دنم در مورد چه موضوعی صحبت کنم در ضمن روابط اجتماعی پایینی هم دارم

مرتبط با خجالت کشیدن از همسر:

خجالت میکشم بعد از ازدواج شوهرم منو با ظاهر نامناسب ببینه

عروسی کردم ولی هنوز از شوهر خجالت می کشم

نامزدم بیش از اندازه خجالتی و با حیاست

شوهرم داره با خجالتی و کم حرف بودنش عذابم میده

تازه عقد کردم، خجالتی بودن شوهرم بى نهایت رو اعصابمه

چکار کنم وقتی با شوهرم تنها هستم خجالت نکشم ؟

شوهرم فردی بسیار خجالتی و منفعله و اعتماد به نفس پایینی داره

رمز ازدواج چیه که بعدش زن و شوهر از هم خجالت نمیکشید؟!

خجالتی بودن پسر در دوران عقد



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)