سلام

لطفا همه متاهلان سوالم رو جواب بدن

من یه دخترم مثل همه دوست دارم ازدواج رو تجربه کنم . ولی از چند تا چیز فراری ام. چند تا چیزو نمیتونم هضم کنم . اینکه چطور شب زفاف خجالت نمیکشید از هم ؟

روتون میشه بعد اون شب توی روی پدر مادر یا پدر و مادر شوهرتون نگاه کنید.؟ درسته اینم جز ازدواج هست ولی اصلا خودمو توی اون شرایط نمیتونم ببینم. رمز ازدواج چیه که از هم خجالت نمیکشید؟!

کلا شما هم توی مجردی از این فکرا و خجالتا میومد سراغتون ؟ من که فکر میکنم بعد اون شب دیگه توی روی کسی نمیتونم صاف نگاه کنم یا حرف بزنم


مرتبط با خجالت کشیدن از همسر:

عروسی کردم ولی هنوز از شوهر خجالت می کشم

نامزدم بیش از اندازه خجالتی و با حیاست

شوهرم داره با خجالتی و کم حرف بودنش عذابم میده

تازه عقد کردم، خجالتی بودن شوهرم بى نهایت رو اعصابمه

چکار کنم وقتی با شوهرم تنها هستم خجالت نکشم ؟

شوهرم فردی بسیار خجالتی و منفعله و اعتماد به نفس پایینی داره

خجالتی بودن پسر در دوران عقد



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)