سلام

من یه دختر 22 ساله هستم که یک ماه هستش که ازدواج کردم، شوهرم 25 سالشه. من اولش با همسرم مشکل نداشتم. منظورم قبل ازدواج. ولی بعد که عقد کردیم بیشتر شناختمش. اون پسری هستش بشدت خیلی زیاد خجالتی! من از مرد خجالتی خوشم نمیاد یعنی اصلا هیچکاری بلد نیست و زیاد اهل شیطنت هم نیست. کلا خیلی عادی رفتار میکنه. انگار نه انگار غریضه ای داره، تحریکی داره، خواسته ی... کلا خیلی خجالتی. من تو دوران عقد خواستم ازش جدا بشم ولی اطرافیان خیلی از طلاق ترسوندنم و گفتن درست میشه.

تو دوران عقد هیچ رابطه ی نداشتیم. یعنی انگار بلد نیست. وای خیلی عذابم داد من همیشه بدم میومد شوهرم خجالتی باشه. دوست داشتم یکم رودار باشه و درخواست کنه و شروع و شیطنت و.. اول از طرف خودش باشه ولی... الان بعد از یه ماه ازدواج هنوز هم خجالتیه. اصلا نشد یه بار حرف عاشقانه بهم بزنه. دیگه بشدت سرد شدم. اعصابمو ریخته بهم. آخه مگه من مردم یا اون؟ اونه که باید دست بکار بشه نه من! ولی اصلا انگار هیچی . پرته همش. آخه اینم شد زندگی؟ تا حالا هر رابطه ای که داشتیم اصلا بخوبی میدیدم چقدر خجالت میکشه. حتی درست حرفشم نمیتونه بگه. 

من اصلا دیگه نمیخوام.خسته شدم.شوهر خجالتی نمیخوام. میخوام شوهرم تو درخواست کردن از من، رودار باشه، قشنگ حرف بزنه، شیطنت بکنه. ولی الان شوهرم همش داره با خجالتی و کم حرف بودنش عذابم میده .منه بدبخت چکار کنم ؟ آخه اینم زندگیه اوله جوونی ؟


مرتبط با خجالت کشیدن از همسر:

عروسی کردم ولی هنوز از شوهر خجالت می کشم

نامزدم بیش از اندازه خجالتی و با حیاست

تازه عقد کردم، خجالتی بودن شوهرم بى نهایت رو اعصابمه

چکار کنم وقتی با شوهرم تنها هستم خجالت نکشم ؟

شوهرم فردی بسیار خجالتی و منفعله و اعتماد به نفس پایینی داره

رمز ازدواج چیه که بعدش زن و شوهر از هم خجالت نمیکشید؟!

خجالتی بودن پسر در دوران عقد



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
راهنمای زوج های جوان (۷۴ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)