سلام

من یه سوال داشتم. من و همسرم یک ماه هست که عروسی کردیم. ولی من هنوز به قول معروف روم تو روش باز نشده.

مثلا روم نمیشه جلوی اون لباس عوض کنم. یا وقتی ... ، فردا صبحش از خجالت روم نمیشه ... . شوهرم ولی اینطور نیست و خیلی راحت برخورد میکنه. و مرتب بحث شب قبل رو میکنه و سر به سرم میذاره. و یه مشکل دیگه اینکه موقع رابطه احساس بدی دارم مخصوصا بعدش نمیدونم چطور بگم ولی احساس میکنم یه ابزار لذت هستم یا احساس پست و حقیر بودن میکنم. طوری که حتما باید دوش بگیرم تا این احساس برطرف بشه.یعنی مشکل از منه؟ یا همه دخترا اینجورین؟ برم پیش روانشناس؟

مرتبط:

نامزدم بیش از اندازه خجالتی و با حیاست

شوهرم داره با خجالتی و کم حرف بودنش عذابم میده

تازه عقد کردم، خجالتی بودن شوهرم بى نهایت رو اعصابمه

چکار کنم وقتی با شوهرم تنها هستم خجالت نکشم ؟

شوهرم فردی بسیار خجالتی و منفعله و اعتماد به نفس پایینی داره

رمز ازدواج چیه که بعدش زن و شوهر از هم خجالت نمیکشید؟!

خجالتی بودن پسر در دوران عقد



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
راهنمای زوج های جوان (۷۴ مطلب مشابه)