من  3 ماه هست عقد کردم همسرم مرد بسیار مهربان و دوست داشتنی هستن. قبل از عقد فکر میکردم این همه احساسات و عواطف از یک پسر بعید است  و فقط برای جلب توجه من اینکارا رو انجام میدن ولی الان میبینم که از ته دلشه و نمیدونم لیاقت این همه محبتش رو دارم یا نه.

روز به روز علاقش به من بیشتر میشه و همیشه میگه نمیتونم دوریتو تحمل کنم بسیار مسئولیت پذیر و کاری و خیلی خوشتیپ هستن همیشه با یه رفتار یا کاری منو خوشحال میکنه دوست داشتنش رو هم با حرف هم با عمل بهم میفهمونه.

منم خیلی بهش وابسته شدم ولی مثل شوهرم نمیتونم احساساتمو خیلی راحت بیان کنم تا میگم بهش دوستش دارم سرخ میشم و هنوز عادت نکردم.

دلم میخواد وقتی با منه لذت ببره و این همه احساسی که خرج من میکنه منم جوابشو بدم ولی خجالت میکشمو کل بدنم از گرما میسوزه.

چی کار کنم خجالتم بریزه و حرفامو راحت بهش بگم .میدونم شوهرم دوست داره وقتی با هم تنها هستیم من خجالت نکشم ولی دسته خودم نیست.

خواهشا راهنمایی فرمایید. دوست ندارم شوهرم دلسرد بشه.


مرتبط با خجالت کشیدن از همسر:

عروسی کردم ولی هنوز از شوهر خجالت می کشم

نامزدم بیش از اندازه خجالتی و با حیاست

شوهرم داره با خجالتی و کم حرف بودنش عذابم میده

تازه عقد کردم، خجالتی بودن شوهرم بى نهایت رو اعصابمه

شوهرم فردی بسیار خجالتی و منفعله و اعتماد به نفس پایینی داره

رمز ازدواج چیه که بعدش زن و شوهر از هم خجالت نمیکشید؟!

خجالتی بودن پسر در دوران عقد



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه) مسائل جنسی دوران عقد (۱۵ مطلب مشابه)