سلام

غرض از مزاحمت این است که من همش از این شاخه به اون شاخه می پرم ! دایره علایقم گسترده است!

من نمیدونم اصلا هدفم چیه ! ببینید من مطالعه دارم تو اکثر زمینه ها : فلسفه ؛ شعر و ادبیات؛ تاریخ؛ علوم سیاسی ؛ فیزیک ( بخش فیزیک نظری ) ... خلاصه هدف از گفتن اینها اینه که مثلا یه مدتی تو بحر یک چیزی میرم و کلی مطالعه و... ولی بعدش زود دلزده میشم و ول میکنم!

یادمه وقتی اول دبیرستان بودم کلیپ های استاد رائفی پور و عباسی رو دیدم کلا رفته بودم تو فاز فراماسونری یهود ستیزی و این جور چیزا! تصمیم گرفته بودم منم وارد این مباحث بشم و تحقیق کنم و بشم یکی مثل رائفی پور!

یعنی در این حد مصمم بودم که در این راه شهید بشم خخخخ!!!! کلا ادم احساسی و آرمان گرایی هستم .

یه مدت تو نخ کتاب های دکتر شریعتی بودم و میخواستم بشم انتلکتوعل (میدونم غلط نوشتم ولی گوشی من حمزه نداره) !!!

الان هم که بیست سالمه رشتم حقوقه تو یه دانشگاه تراز اخر!!! به رشتم علاقه دارم ولی میترسم بعد چند سال دوباره دلزده بشم. و ول کنم حقوق رو!

اصلا یه وضعی ها !!! یه مدت فاز حفظ شعر ورم داشته بود حافظ حفظ میکردم که اونم نصف که چه عرض کنم! یک چهارم بیشترش رو حفظ نکردم!

خلاصه این که به من راهکار بدید بگید چه کار کنم هی از این شاخه به اون شاخه نپرم؟؟؟!!

میخوام تو یک راه قدم بردارم و تو همون هم متخصص بشم! در مورد رشته تحصیلی هم به سرم میزنه دوباره کنکور بدم و یه رشته دیگه بخونم! کلا تعادل ندارم!!!

راهکار میخوام ازتون؟!! ! واقعا سر در گمم ! گیجم!

♡دوست تون دارم هوارتا♡ (( T-day))


مرتبط:

بهترین درسی که در عمرتون گرفتید چی بوده؟

احساس خنگی میکنم در برابر دیگران

اگه به گذشته برمیگشتی ...

از عمرم درست استفاده نکردم چه کار کنم که دیگه حسرت گذشته رو نخورم؟

تجربیات عملی شما در موقعیت های مختلف

با تجربه الان برگردید به سن 20 سالگی

پشیمانم چرا در 20 تا 25 سالگی ازدواج نکردم

در آستانه 27 سالگی فهمیدم که درانتخاب بعضی راه ها اشتباه کردم

چکار کنیم که بعد از 40 سالگی حسرت دوران جوونی رو نخوریم ؟

از 18 سالگی تا الان چه تغییراتی توی معیاراتون ایجاد شده ؟


مرتبط 2:

پیشرفت نکردن به خاطر از این شاخه به اون شاخه پریدن

چطوری احساس نیاز به موفقیت رو در خودم تقویت کنم؟

چرا با اینکه میدونیم یه سری کارها برامون خوبه ولی انجام شون نمیدیم؟

میتونم با تلاش کردن گذشته رو جبران کنم؟

خانواده چقدر در موفقیت افراد تاثیر داره؟

چه رابطه اى بین زیبایى و موفقیت فرد در اجتماع وجود دارد؟

در عدم موفقیت ما چه کسانی مقصرند، والدین، جامعه یا خودمان؟

چند نکته ی ساده برای موفقیت در زندگی

کتاب موفقیت نامحدود در بیست و یک روز آنتونی رابیز

معرفی کتاب های روانشناسی و موفقیت



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)